Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anita Dash

Abstract Inspirational Others

4  

Anita Dash

Abstract Inspirational Others

ЁЯМЮрм╕рнБрмирнНрмжрм░ рм╕рмХрм╛рм│ЁЯМЮ

ЁЯМЮрм╕рнБрмирнНрмжрм░ рм╕рмХрм╛рм│ЁЯМЮ

1 min
499



рм╕рм┐рмирнНрмжрнБрм░рм╛ рмлрм╛рмЯрм┐рм▓рнЗ рмкрнВрм░рнБрмм рмЖрмХрм╛рм╢рнЗ

рмжрнВрм░рнЗ рмзрм╛рмПрмБ рмдрмо рм░рм╛рм╣рнБ,

рмЪрм┐рмХрм┐рморм┐рмХрм┐ рм╡рм╛рм│ рм╕рнВрм░рнБрмп рмХрм┐рм░рмг

рмврм╛рм│рнЗ рморм┐рмарм╛ рморм┐рмарм╛ рморм╣рнБ I [рнз]


рм╢рм╛рмирнНрмд рмдрмЯрм┐рмирнАрм░ рмХрм╛рмЪрмХрнЗрмирнНрмжрнБ рмЬрм│

рмжрм░рмкрмгрнЗ рморнБрм╣рмБ рмжрнЗрмЦрм┐ ,

рмЖрмкрмгрм╛рм░ рмХрм╛рмирнНрмдрм┐ рмкрм░рм╢рмВрм╕рнА рм░рммрм┐

рмормирнЗ рмормирнЗ рм╣рнБрмП рмЦрнБрм╕рм┐ I [рни]


рмормирнНрмж рмормирнНрмж рмЫрнБрмЗрмБ рмлрнБрм▓рнЗрмЗ рмкрммрми

рмЪрм╣рм▓рм╛рмЗ рмжрм┐рмП рморми,

рмкрм╛рмгрм┐рм░рнЗ рмЦрнЗрм│рм╛рмЗ рмкрнБрм▓рмХ рм▓рм╣рм░рнА

рмЖрмирнНрмжрнЛрм│рм┐рмд рмирмжрнА рмкрнНрм░рм╛рмг I [рнй]


рм╕рнБрмирнНрмжрм░ рм╕рммрнБрмЬ рмШрм╛рм╕ рмЧрм╛рм▓рм┐рмЪрм╛рм░рнЗ

рмХрм╛рмХрм░ рммрм┐рмирнНрмжрнБ рморнБрмХрнБрмдрм╛,

рм╕рнВрм░рнБрмп рмХрм┐рм░рмг рмЭрм▓рм╕рм╛рмЗ рмХрнЗрмдрнЗ

рмЙрмХрнБрмЯрм┐ рмЙрмарнБрмЫрм┐ рмЖрмнрм╛ ред [рнк]


рмЪрм╣рм▓рм╛ рмкрм╛рмгрм┐рм░рнЗ рм╕рнБрмирнЗрм▓рм┐ рмХрм┐рм░рмг

рмЦрнЗрм│рнЗ рм▓рнБрмЪрмХрм╛рм│рм┐ рмпрм╣рм┐рмБ,

рм░рнВрмкрнЗрм▓рнА рм╢рм╛рмврнАрм░рнЗ рм╕рнБрмирнЗрм▓рм┐ рмкрмгрмд

рмЕрмкрм░рнВрмкрм╛ рмжрм┐рм╢рнЗ рмирмИ ред [рнл]


рмЯрмЧрм░ рмормирнНрмжрм╛рм░ рмХрмирм┐рмЕрм░ рмЪрморнНрмкрм╛

рмХрм│рм┐рм░ рмХрммрм╛рмЯ рмЦрнЛрм▓рм┐,

рммрм╛рм│ рм╕рнВрм░рнБрмпрм░ рмХрм┐рм░рмгрнЗ рмЧрм╛рмзрнЛрмЗ

рм╣рм╕рнБрмЫрмирнНрмдрм┐ рмЦрм┐рм▓рм┐ рмЦрм┐рм▓рм┐ ред [рнм]


рмжрнВрм░ рмкрм╣рм╛рмбрм░ рмЭрмЩрнНрмХрм╛ рмЙрм╣рм╛рмбрм░рнБ

рмЙрмбрм┐рмЖрм╕рм┐ рмХрнЗрмдрнЗ рмкрмХрнНрм╖рнА,

рмирмжрнА рмдрнАрм░рнЗ рммрм╕рм┐ рморми рмормдрм╛рмгрм┐рмЖ

рм╕рмЩрнНрмЧрнАрмд рмХрнЗрмдрнЗ рмкрм░рм╢рм┐ ред [рнн]


рм╣рм╛рм▓рнБрмХрм╛ рмкрммрми рмкрм░рм╢рнЗ рм╢рм┐рм╣рм┐рм░рнА

рмХрнБрм╕рнБрмо рмкрм▓рнНрм▓рмм рмжрнЛрм│рнЗ,

рмормзрнБрм░ рморм╣рмХ рмЦрнЗрм│рм┐ рмЦрнЗрм│рм┐ рмпрм╛рмП

рмнрнНрм░рморм░ рмнрнНрм░рмормЗ рмнрнЛрм│рнЗред [рно]


рм╕рнБрмирнНрмжрм░ рм╕рмХрм╛рм│ рмормирм░рнЗ, рм╕рмдрнЗрмЬ

рмнрм╛рммрмирм╛рмЯрм┐ рмжрм┐рмП рмЖрмгрм┐,

рмирнВрмдрми рмЖрм╢рм╛рм░ рмЗрмирнНрмжрнНрм░рмзрмирнБ рм░рмЩрнНрмЧ

рм╕рмкрмирм░рнЗ рмжрм┐рмП рммрнБрмгрм┐ ред [рнп]

**************************


Rate this content
Log in

More oriya poem from Anita Dash

Similar oriya poem from Abstract