Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gupteshwar Nanda

Inspirational

2.5  

Gupteshwar Nanda

Inspirational

ସୁନ୍ଦର ହେବ ସଂସାର

ସୁନ୍ଦର ହେବ ସଂସାର

1 min
40



       ମିଛ ପାଖେ ସତ ବନ୍ଧା ପଡିଥିଲା 

          ଦିଶୁଥିଲା କିଟିମିଟି 

        ଅନ୍ଧାର ଭିତରୁ ସତଟା ତା ଆଖି 

           କରୁଥିଲା ମିଟିମିଟି ।

        ଶେଷରେ ବନ୍ଧନ ଫିଟିଗଲା ଯେବେ 

            ସତ ହେଲା ପରିଷ୍କାର 

         ମିଛ କୁ ଦୁନିଆଁ ଦଣ୍ଡ ଦେଉଅଛି 

             କରି କେତେ ତିରସ୍କାର ।

         କୁଟ,କପଟ ଓ ମିଛ ଟା କୁ ଛାଡି 

              ସତ କୁ କର ନିଜର 

         ଭାବରେ , ଭକ୍ତିରେ ସଂକେତ କୁ ଭରି 

               କହୁଅଛି ଗୁପ୍ତେଶ୍ଵର 

               ସୁନ୍ଦର ହେବ ସଂସାର ।

                


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational