Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jyochhna rani Devi

Inspirational

3  

Jyochhna rani Devi

Inspirational

ସ୍ପନ୍ଦିତ ହେଉ ପ୍ରାଣ

ସ୍ପନ୍ଦିତ ହେଉ ପ୍ରାଣ

1 min
193



ଓଡ଼ିଆ ବଧୂ ଓଡ଼ିଆ ପୁଅ ଛାଡିଛି ଟାଣପଣ

ଓଡ଼ିଆ ଜାତି ଓଡ଼ିଆ ମାଟି ମୁଖେ ଦେଉଛି ହାଣ

ଓଡ଼ିଆ ପ୍ରୀତି ପରବ ରୀତି ଓଡ଼ିଆ ସ୍ଵାଭିମାନ

ନବ ବରଷ ଅସିଛି ହେଲେ ଜାଣନ୍ତି କେତେ ଜଣ !


ପଣାସଂକ୍ରାନ୍ତି ଆସିଛି ହେଲେ ପଣାରେ ନାହିଁ ମନ

ଛେନା ନବାତ ରହିଛି ଯହିଁ ଓଡ଼ିଆ ହୃଦପ୍ରାଣ

ପକ୍ଵ ବିଲ୍ଵ ରମ୍ଭା ସପୁରୀ ରସାଳ ଇକ୍ଷୁରସ

ସାତଦରିଆ ଆରପାରିରେ ଗାଏ ଓଡ଼ିଆ ଯଶ ।


ମହାବୀରଙ୍କ ଜୟନ୍ତୀ ସାଥେ ଝାମୁଯାତରା ଆସେ

ମେରୁପରବ ଆଣେ ଗରବ ନବରାତ୍ରିରେ ହସେ

ଜନମମାଟି ଜନମଦାତ୍ରୀ କରିକି ଅବହେଳା

ରହିଛି କିଏ ଭଲରେ କାହିଁ କରି ବିଜାତି ମେଳା ।


ସ୍ଵଧର୍ମ ନାଶି ପରଧରମେ ରଖିଛି ଯିଏ ମନ

ଭୁଲିଛି ଯିଏ ଆପଣା ଭାଷା ଆପଣା ଖାଦ୍ୟଗୁଣ

ଉଠିଛି କେବେ ଟେକିଛି ଶୀର ଦେଖିଛ କିଏ କାହିଁ

ନବବରଷ ଆସିଛି ହେଲେ ଜାଣନ୍ତି ନାହିଁ କେହି ।


ଅସ୍ତାଚଳେ ଡୁବିବା ଆଗୁ ଓଡ଼ିଆ ରବିକାନ୍ତି

ଓଡ଼ିଆ ସବୁ ଆସରେ ଆସ ଗାଇବା ଐକ୍ୟ ଗୀତି

ଚେତନା ଆମ ହଜିଛି କାହିଁ ଭାଜିଛି କାହିଁ ମନ

ତନ୍ଦ୍ରା ହଟୁ ନୟନୁ ଆମ ସ୍ପନ୍ଦିତ ହେଉ ପ୍ରାଣ ।


      




 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational