Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prajna Paramita Mohanty

Abstract Others

3  

Prajna Paramita Mohanty

Abstract Others

ସଂଯୋଗ

ସଂଯୋଗ

1 min
29


ସଂଯୋଗବଶତଃ ଏକ ସଂଯୋଗ ବେଳାରେ

ସୁଯୋଗ ପାଇଲି ଜଣେ (ସୌମ୍ୟ-ସୁଦର୍ଶନ ପ୍ରାୟ)ସୁଜନର ।

ସୌଜନ୍ୟତାମୂଳକ ସମ୍ଭାଷଣ, ପରେ

ସର୍ତ୍ତହୀନ ସମୀକ୍ଷାୟନ ଦ୍ଵାର ।


ସୀମାହୀନ ସ୍ଵପ୍ନସବୁର ସମ୍ଭାବନାମୟ ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି

ସାକାର ହେବାର ସଞ୍ଚରିତ ଆଶାରେ ମୋର,

ସେବିଲି ଅବିରତ ବାଧ୍ୟପ୍ରାୟ,

ସଜାଇଲି ସାମଗ୍ରିକ ରୂପରେଖ ତାର ।


ସୃଷ୍ଟି-ସର୍ଜନା ସାର୍ଥକ ପାଇଁ

ସମର୍ପି ଦେଲି ଏ ସାରା ସଂସାର ।

ସାଦରେ ଆଉଁସି ଦେଲି 

ସଙ୍କୋଚ ହଟାଇ ଦୂର ।

ସଂକ୍ରାମକ ରୂପେ ଆବୋରି ବସିଲା ଯାହା

ସମଗ୍ର ସତ୍ତାକୁ ମୋର ।

ସନ୍ତର୍ପଣେ ଆଗେଇଗଲି ଯେ ମୁଁ କିଛି ଦୂର ।


ସଜା- ଏ ନଜରବନ୍ଦୀ ବା ଜୀବନ ଇ କାରାଗାର ।

ଶାନ୍ତି- ସେ ଅବସ୍ଥାର ଭିନ୍ନ ଏକ ରୂପାନ୍ତର ।

ସୃଷ୍ଟି-ସ୍ରଷ୍ଟା-ସନ୍ଧାନୀ ସମ୍ପର୍କର ସମ୍ଭାର ।


"ସଂଯୋଗ"- କେତେ ରୂପ ତୋର, କେତେ ଅବତାର ?

 ଆଦ୍ୟରୁ ଅନ୍ତିମ, ସେ ଯେ ଅଭ୍ୟନ୍ତର ।

 ସନ୍ଧାନ, ପୁଣି ଏକ ସୁଯୋଗର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract