Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

✍️Sanjay Kumar

Inspirational

4.0  

✍️Sanjay Kumar

Inspirational

ସଂସାର

ସଂସାର

1 min
174


ଦୀନବନ୍ଧୁ ଦୟାସାଗର‌

ତେତିଶ କୋଟି ଜୀବଜନ୍ତୁ 

ଭରି ଗଢ଼ିଛ ତୁମ ସଂସାର,

କାହାକୁ ମଣିଷ କାହାକୁ ପଶୁ

କରି ତୁମେ ତୁମ ବିଚାର ।


କାଉ କି କୋଇଲି

ବିଲୁଆ ହେଉ ଅବା କୁକୁର ,

ତୁଳସୀ ଆଉ ବିଛୁଆତି

ମଣିଷ ମଧ୍ୟେ ଭରିଛ

କରି ତୁମେ ତୁମ ବିଚାର ।


ଜୀବଠୁ ଶବ ଭାରି ଧିରସ୍ଥିର,

କାଷ୍ଠ ପାଷାଣ ସବୁଠୁ ଉଦାର

କରମ ଘେନି ମିଳେ ଉପହାର, 

ଏବେ କର ତୁମେ ତୁମ ବିଚାର ।


Rate this content
Log in