Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjay Kumar

Inspirational Others

4.5  

Sanjay Kumar

Inspirational Others

ଦ୍ଵନ୍ଦ

ଦ୍ଵନ୍ଦ

1 min
329


କିଏ କହୁଛି ବଞ୍ଚିବା ପାଇଁ ମଣିଷ ଖାଏ

     କିଏ କହୁଛି ଖାଇବା ପାଇଁ ମଣିଷ ବଞ୍ଚେ

ପୁଣି କିଏ ଢାଳି ଦେଲାବେଳେ ଆଉ କିଏ ଛିଞ୍ଚେ ।


କିଏ କହେ ପିଇଲେ ମରିବ ନପିଇଲେ ବି ମରିବ 

         ତେଣୁ ପିଇକି ମରିବା ଭଲ

କାହାର ପ୍ରିୟ ସବୁଜ ଆଉ କାହାର ଲାଲ ।


କିଏ ବି କହନ୍ତି ଆମିଷ ଭୋଜନଠୁ ଭଲ ନିରାମିଷ

 କେତେକ କହନ୍ତି ନିରାମିଷ ଭୋଜନ ଠାରୁ ଭଲ ଆମିଷ

ସତରେ ବାଘ ଖାଇବନି ଘାସ କି ମିରିଗ ଖାଇବନି ମାଂସ ।


ଏମିତି ଅନେକ କଥା ସଂସାରରେ ଦ୍ବନ୍ଦ ଉପୁଯାଏ

କିନ୍ତୁ ପ୍ରକୃତ କଥାଟି

     ନିଜକୁ ସୁହାଇଲା ଭଳି ମଣିଷ କହିଥାଏ

ଆଉ ଯୁଆଡ଼େ ବର୍ଷା ସିଆଡ଼କୁ ଛତା ବୁଲାଇଦିଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational