Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prafulla Chandra Mishra

Classics

3  

Prafulla Chandra Mishra

Classics

ସଂଜ ଆସିଲା

ସଂଜ ଆସିଲା

1 min
126



ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ସଞ୍ଜ ଆସିଲା

ମା କୋଳେ ରବି, ଗଲେଣି ଶୋଇ,

ବୃନ୍ଦାବତୀ ମୂଳେ ସଞ୍ଜ ସଳିତା 

ଦୀପାଳି ଉଠଇ,

ଶିଖାଟେକି ଜଳିଜଳି, ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ।


ଘର ବାହୁଡା ୟେ ବିହଙ୍ଗମ କୁଳ 

କଳରବେ ମୁଖରିତ

ଲିଭିଲିଭି ଯାଏ ଡାଆଣିଆ ଖରା

ବହେ ଶୀତଳ ମରୁତ

ଅନ୍ଧାର ମାଡି ଆସଇ, ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ।


ପଶ୍ଚିମ ଦିଗାଙ୍ଗୀ ବଦଲାଣି ତା

ସୁନୀଳ ଲୋହିତ ଶାଢୀ

ଝିନ କଳାପାଟ ଆହା କି ସୁନ୍ଦର

ଦେହରେ ଯାଏତା ଜଡି

ସତେ କି ସେ ଗୋଟେ ପରୀ, ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ।


ତାରା ଫୁଲ ଛିଟ ଜହ୍ନ ର ଜୋଛନା

ଅଙ୍ଗେ ଅଙ୍ଗେ ଫୁଟି ଉଠେ

ସୁନ୍ଦର ମୋ ରସା ଭୁଷା ପରିପାଟି

ସରେ କୁମୁଦିନୀ ଫୁଟେ

ଆଖି କୁ ନିଏ ଓଟାରି, ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ।


ଅଦୂରୁ ଶୁଭଇ ଗାଈଆଳ ବଂଶୀ

ଅମୀୟ ଶଦ୍ଦ ମଧୁର 

ଟିପା ଶବଦ କୁ ହମ୍ଵାରଡି ବତ୍ସା

କଅଁଳ ନୀରିହ ସ୍ଵର

ସଞ୍ଜ ହେଲା କହିକହି, ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ।


ରଙ୍ଗ କରବୀ କୁ ଜହ୍ନୀ ମଞ୍ଜରୀର

ସୁନେଲି ତାରକା “ଚିତ୍ର

ସମ” ଫୁଲ ଫୁଟି ରଚେ ମନୋହର

ଦୃଶ୍ୟ ଆହାକି ବିଚିତ୍ର

ସଞ୍ଜ ଆସିଲାଣି ଏଇ, ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ।


ଗାଁ ଚାଳ ଘରୁ ଧୂଆଁ ଉଠିଲାଣି

ଗାଁ ମୁଣ୍ଡେ ରେ ଶୃଗାଳ

ହୁକେ ହୋଅ ରଡି ଉଲୁକ ହୁଂକାର

ଫଡ ଫଡ ବାଦୁଡି ର

ସଂଜ ଯାଏ ଅପସରି, ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ।


ଧୀରେଧୀରେ ରାତି ଘନେଇ ଆସୁଛି

ଶେଫାଳୀ ଫୁଟିଲା ତାର

ଅଳପ ଆୟୂଷ ରଚେ ମହାରାସ

ମହକ ବଡ ମଧୁର

ଅଦୂରେ ଯାଏ ବିସ୍ତାରି, ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ସଞ୍ଜ ଆସିଲା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics