Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

Romance Fantasy Inspirational

4  

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ବେହେରା

Romance Fantasy Inspirational

ସନ୍ଧ୍ୟା ରୋମାଞ୍ଚ

ସନ୍ଧ୍ୟା ରୋମାଞ୍ଚ

1 min
714



ଉଷାକାଳ ଛବି 

        ଶୋଭାର ପସରା


ପୂର୍ବାହ୍ଣ କୈଶୋର 

           ରଙ୍ଗ ବୋଳା 


ନବଯୌବନର

         ଅବିର ପରଶେ


ମଧ୍ୟାହ୍ନ ବେଳରେ 

        ପ୍ରେମର ଦୋଳା l


ଯେବେ ସନ୍ଧ୍ୟା 

       ଧୀରେ ନଇଁଆସେ 


ଧରଣୀ ବକ୍ଷେ 

      ଗୋଧୂଳି ବସନ ପିନ୍ଧି


ସ୍ବର୍ଗୀୟ ସୁଷମା 

        ଶୋଭାବନ୍ତ କରେ


ସକଳ କେବଳ

        ଜଗତ ଜୀବନ ନିଧି l


ମୋ ଜୀବନେ ଖେଳୁଛି 

           ସନ୍ଧ୍ୟା ମାଧୁରୀ


ସେଇ ସଂଧ୍ୟାର 

           ରାଗ ମୂର୍ଚ୍ଛନା


ପ୍ରତି ଅଙ୍ଗେ ମୋର  

          ସନ୍ଧ୍ୟାରୋମାଞ୍ଚ


ପ୍ରଣୟିନୀ ସନ୍ଧ୍ୟାର 

           ମଧୁ କାମନା l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance