Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Amit Bal

Romance Tragedy Others

3  

Amit Bal

Romance Tragedy Others

ସ୍ମୃତି (୨୮)ଅକୁହା କଥାର ପ୍ରୀତି

ସ୍ମୃତି (୨୮)ଅକୁହା କଥାର ପ୍ରୀତି

1 min
268


ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନା ଚର୍ଚ୍ଚିତ ରାଜପଥ ଧାରେ

କିଏ ବୁଲେ ଏକା ଏକା

ଗୁଣୁ ଗୁଣୁ ସଙ୍ଗୀତର ସ୍ବରରେ ,


ବିସ୍ତୃତ ଚାନ୍ଦୁଆ ପରି ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନା

ଅଭିଭୂତ କରେ ଜନ ମାନସକୁ

ଏ କାକର ଭିଜା ଶୀତ ରାତିରେ ,


ହତବିମ୍ବ ହୁଏ ବାରମ୍ବାର ଯୈ।ବନ

ନିୟତିର ଅବାରିତ ପ୍ରୀତି ସିଂଚନରେ

ଖେଳିବାକୁ ଅଧିର ହୁଏ ରଙ୍ଗ ଖେଳ

ଫଗୁଣର ଫଗୁଭିଜା ଗୋଲାପି ବେଳାରେ ,


ସ୍ବପ୍ନ ସବୁ ସତ ମନେହୁଏ

ଅକୁହା କଥାର ପ୍ରୀତି ସମ୍ଭାଷଣେ

ରୋମାଞ୍ଚିତ ହୁଏ ଦେହ ମନ

ନିଦାଘରେ ବି କେମିତି କିଏ ଜାଣେ .... !



Rate this content
Log in