Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Amit Bal

Romance

4.0  

Amit Bal

Romance

ସ୍ମୃତି (୨୫)ଚେନାଏ ହସର ଧାର

ସ୍ମୃତି (୨୫)ଚେନାଏ ହସର ଧାର

1 min
237


ଅଝଟ ପଣର ତା' ଲମ୍ବା ତାଲିକା

ଚେନାଏ ହସରେ ହଜେ

ଚହଲା ପାଣି ବି ସ୍ଥିର ହୋଇ ଯାଏ

ଲୁହରେ ଯେବେ ସେ ଭିଜେ ,


ଆପଣା ପଣରେ ମନ କିଣି ନିଏ

ଝଡ ଝଞ୍ଜା ଯାଏ ଦୂରେ

ଇପ୍ସିତ ସ୍ୱପ୍ନ ବାସ୍ତବ ମନେ ହୁଏ

ଜୀବନ ନଈର ଧାରେ ,


ହୃଦୟେ ତରଙ୍ଗ କେତେ କେତେ ଖେଳେ

ଶୀତଳ ପବନ ସାଥେ

ଓଠ ଚାପି ଚାପି ନିତି ସିଏ ଆସେ

ଶୁଆଇ ନ ଦେବାକୁ ମୋତେ ,


ସତରେ ଅଟେ ସେ ପ୍ରେମ ପାଗଳିନୀ

ପ୍ରୀତିର ମଧୁର ଜ୍ୱାଳା

ଝୁମି ଝୁମି ଆସେ ମନ ବଗିଚାରେ

ପ୍ରେମ ରଙ୍ଗେ ହୋଇ ବୋଳା ........!



Rate this content
Log in