Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binapani Tripathy

Romance

3  

Binapani Tripathy

Romance

ସମର୍ପଣ

ସମର୍ପଣ

1 min
252


ଆସ ପ୍ରିୟ ! ଉଛୁର ହେଲାଣି 

ମନେ ଜାଳି ବସିଛି ଦୀପାଳି 

ବନ୍ଦାପନା କରି ନେବି ପୁରେ 

ହାତେ ଧରି ପୂଜା ଅର୍ଘ୍ୟ ଥାଳି  ।


ଧୋଇଦେବି ପାଦ ଆଖି ନୀରେ 

ପିନ୍ଧା ପଣତରେ ଦେବି ପୋଛି 

ଆଙ୍କି ଟୀକା ପ୍ରୀତି ଚନ୍ଦନର

ନୈବେଦ୍ୟ ରେ ବାାଢିବି ଭକତି ।


ଅଙ୍କ ପଲଙ୍କ ରେ ବିଶ୍ରାମିବ 

କରୁଥିବି ପଙ୍ଖା ପ୍ରଚାଳନ 

ମନ୍ଦ ମନ୍ଦ ହସ ଅଧର ରେ 

ମୋହୁୁଥିବ ଏ ଦାସୀ ମନ ପ୍ରାଣ ।


ନୀରବ ଆଳାପ ନୟନର 

ତୋଳୁୁଥିବ ମଧୁର ମୂର୍ଛନା 

ମିଳନର ଶାହାନାଇ ସ୍ବରେ 

ଏକ ମଧ୍ୟେ ଆନ ଆନମନା  ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance