Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ମନସ୍ବିନୀ ସାହୁ

Inspirational Children

4.7  

ମନସ୍ବିନୀ ସାହୁ

Inspirational Children

ଶ୍ରମର ମହତ୍ବ

ଶ୍ରମର ମହତ୍ବ

1 min
488


ମହୁମାଛି ମଧୂ ସଂଗ୍ରହ ଆଶାରେ,

                            ଉଡିଯାଇଥାଏ ଦୂର ଦୂରାନ୍ତରେ।

ଫୁଲରୁ ଫୁଲକୁ ସେ ଉଡି ବୁଲଇ,

                         ମଧୂ ସଂଗ୍ରହ କରେ ଆମରି ପାଇଁ ।


ଶ୍ରମେ ମହୁମାଛି ପୁରାଏ ଭଣ୍ଡାର,

                         ଆଳସ୍ଯ ହେଜି ହୁଅ କର୍ମ ତତ୍ପର ।

ବସି ଖାଇଲେ ନଈବାଲି ସରେ,

                     ଅଳସୁଆ ହେଲେ ବ୍ଯାଧିଗ୍ରାସ କରେ।


ଆଳସ୍ଯ କୁ ତେଜି କର୍ମଠ ହୋଇବା,

                       ପରିଶ୍ରମ ମୂଲ୍ୟ ଜୀବନେ ବୁଝିବା ।

ଶ୍ରମ କଲେ ପେଟ ନରୁହେ ଭୋକିଲା,

                    ଅଳସୁଆ ହେଲେ ବୁଡିବ ଯେ ଭେଳା।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational