Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Jena

Inspirational Others

3  

Pranati Jena

Inspirational Others

ଶ୍ରୀରାଧେ ବୃନ୍ଦାବନେଶ୍ୱରୀ

ଶ୍ରୀରାଧେ ବୃନ୍ଦାବନେଶ୍ୱରୀ

1 min
6



ରାଧା ବିନା ଅଧା ଏଠି ଶ୍ରୀକୃଷ୍ଣଙ୍କ ପଦ 

ପୂର୍ଣ୍ଣମୀ ନ ଥିଲେ ପୂର୍ଣ୍ଣଚନ୍ଦ୍ର କି ଉଦିତ,

ସିନ୍ଧୁଏ କରୁଣା ଇଛା ନାହିଁ ବିନ୍ଦୁ ମାତ୍ର

ଶ୍ରୀରାଧା ପ୍ରାଣା ସମ୍ପତ୍ତି ପ୍ରଣତିର ଚିତ୍ତ ।


ବୃନ୍ଦାବନ ଲୀଳାମୟୀ ରାସେଶ୍ବରୀ ରାଧା

ଶ୍ରୀକୁଞ୍ଜ ବିହାରିଣୀ ମାଧୁର୍ଯ୍ୟମୟ ସୁଧା,

ସ୍ବର୍ଗୀୟ ଆନନ୍ଦ ଯହିଁ ପ୍ରୀତିରେ ସୁଖଦା

ରାଧେ ରାଧେ ତିଳକେ ନ ଲାଗେ ଭବ ବାଧା ।


ନବ ଅରୁଣିମା ଧାରେ ବୃନ୍ଦାବନେ ଧରା 

ମନ କୁଞ୍ଜବନେ ଶ୍ୟାମଘନ ମଧୁଝରା,

ରାଧାମୟ ସମୀରଣ ବିଭୋର ନିଆରା

ମୁହୂର୍ତ୍ତ ମୁହୂର୍ତ୍ତ ଏଠି କାର୍ତ୍ତିକ ଇସାରା ।


ସବୁ ଛନ୍ଦ ମନ୍ଦ,ମନ୍ଦ ନିଧିବନ ସୁରେ

ପତ୍ରେ,ପତ୍ରେ ରାଧାଶ୍ୟାମ ହୃଦ କାନନ ରେ,

ପୂତ ପଞ୍ଚପ୍ରାଣ ତୃପ୍ତି ଆରାଧ୍ୟା ହୃଦରେ,

ଆହା ଭାଗ୍ୟ କି ସୌଭାଗ୍ୟ ଲେଖିଥିଲୁ ଧାରେ ।


ଝୁଲଣରେ ଝୁଲି, ଝୁଲି ପାଶେ ଡାକିନେଲୁ

ମାଧୁର୍ଯ୍ୟକ ନିଳୟରେ ମହାଧନ ଦେଲୁ,

ପ୍ରତ୍ୟେୟ ପ୍ରାଣତନ୍ତ୍ରୀ ସଂତୃପ୍ତିରେ ଭରିଲୁ

ଭାବଧନେ ମହାଧନୀ କୃପାରୁ କରିଲୁ ।


ତୁଳସୀରେ ବିଭୂଷିତ ବାସ୍ନାରେ ବିଭୋର

ଶିଳାରୂପ ଦିବ୍ୟତାରେ ଜୀବନ ଜଡ଼ର,

ବାଙ୍କ ଚାହାଁଣିରେ ସ୍ମିତହାସ୍ୟ ଆସକ୍ତିର

ବ୍ରଜ-ଗୋପ-ଗୋକୁଳ ରାଧେ ଶବ୍ଦେ ସୁନ୍ଦର ।


ଲଳିତା,ବିଶାଖା,ତୁଙ୍ଗବିଦ୍ୟା,ରଙ୍ଗଦେବୀ

ଚମ୍ପକଲତା, ଇନ୍ଦୁଲେଖା, ଚିତ୍ରା,ସୁଦେବୀ,

ଅଷ୍ଟସଖି ଆବୋରି ଶ୍ରୀରାଧା ବିଭାଦିପ୍ତୀ

ଅମୃତ ଅସ୍ତିତ୍ବ ମଧୁ,ମଧୁରେ ଶ୍ରୀକାନ୍ତି ।


ଭାଗ୍ୟ ମହାଧନ ଧାର୍ଯ୍ୟ ଇଚ୍ଛାରୁ ଶ୍ୟାମର

ନବୀନ ନିରଦ ବେଶ ତ୍ରିଭଙ୍ଗୀ ଠାଣୀର,

ଗୋପ, ବୃନ୍ଦାବନ ଲୀଳା ଆହା କି ସୁନ୍ଦର

ରାଧାରାଣୀ ଭାବ ସତେ ମଧୁରେ ମଧୁର ।


ନିଧି ମୋର ନିଧିବନେ ନୟନର ଗାର

କଥାକୁହା ଆଖିରେ,ଶ୍ରଦ୍ଧାସିକ୍ତ ବେଭାର,

ମୁକସଦା ଦେଖିଦେଲେ ଶ୍ରୀଅଙ୍ଗ ତାହାର

ମାନସରେ ବୁଝିନିଏ ମମତାକୁ ତା'ର ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational