Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gyanendriya Dash

Inspirational Others

4.0  

Gyanendriya Dash

Inspirational Others

ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁ

ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁ

1 min
193



ଶୀତଋତୁ ଯେବେ

ଆସେ ଧରାଣୀକୁ

ବଦଳି ଯାଏ ପ୍ରକୃତି,

ଶରତ ହେମନ୍ତ

ଚାଲି ଯାଇଥାନ୍ତି

ଦିନ ଛୋଟ ବଡ଼ ରାତି ।


ସୂର୍ଯ୍ୟଙ୍କ ଉତ୍ତାପ

ହ୍ରାସ ହୁଏ ଧୀରେ

ଗରମଠୁଁ ମିଳେ ମୁକ୍ତି,

ବାଡ଼ି ବଗିଚାରେ

ସବୁଜ ପରିବା

ଖାଇଲେ ମିଳଇ ଶକ୍ତି ।


ରାତିରେ ଧରଣୀ

ରାଣୀ ଓଦା ଓଦା

ପିନ୍ଧିଥାଏ ପାଟଶାଢ଼ୀ,

କାଚକେନ୍ଦୁ ପରି

ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁରେ

ଝଲସେ ଧଳା କୁହୁଡ଼ି ।


ସକାଳୁ ସକାଳୁ

ଚାଷୀଭାଇ ଆମ

ପାଦ ଥାପି ଯାଏ ବିଲ,

ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁ ତା

ପାଦ ସ୍ବର୍ଶ୍ୱ କରେ

ପ୍ରେମ ତାର ଅନାବିଳ ।


ଧୂଆଁ ଧୂଷରିତ

ଘାସ ଗଛଲତା

କାକର ବିନ୍ଦୁରେ ସ୍ୱଚ୍ଛ,

ସୁନ୍ଦର ସତେଜ

ଲାଗୁଥାଏ ସତେ

କେହି ନୁହେଁ ଉଚ୍ଚନୀଚ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational