Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Behera tiki

Inspirational

3  

Sarojini Behera tiki

Inspirational

ЁЯежЁЯТЪЁЯем рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛ЁЯежЁЯТЩЁЯем ----------

ЁЯежЁЯТЪЁЯем рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛ЁЯежЁЯТЩЁЯем ----------

1 min
389


рмжрнБрмЗрмЯрм┐ рмЕрмХрнНрм╖рм░  рм╕рморм╖рнНрмЯрм┐рм░рнЗ рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛

   рм╕рнГрм╖рнНрмЯрм┐ рм░ рм╕рнЗ рмЖрмжрм┐ рмормирнНрмдрнНрм░

рмЬрнАрммрмирнНрнЯрм╛рм╕ рммрнЗрм│рнЗ рмЦрмЮрнНрмЬрм┐рмжрнЗрмЗ рмерм╛рмП

   рмкрм░рморм╛рмдрнНрморм╛рмЩрнНрмХрм░ рмдрмирнНрмдрнНрм░редред

рмкрнНрм░рмгрнА рмЬрмЧрмдрмХрнБ  рмирмжрнА рм╕рморнБрмжрнНрм░ рмХрнБ

  рмХрм┐рмП рм╕рнЗ рм╢рм┐рмЦрм╛рмЗ рмерм╛рмП

рмЖрмкрмгрм╛ рмЫрм╛рмПрмБ рм╕рнЗ  рмирм┐рмЬрнЗ рм╢рм┐рмЦрм┐рмерм╛рмП

   рмЗрмП рмЖрм╢рнНрмЪрм░рнНрмпрнНрнЯ рм╕рмВрм╕рм╛рм░рнЗредред

рморнБрмирм┐ рмЛрм╖рм┐рморм╛рмирнЗ рмЬрнНрмЮрм╛рмирнА рмЧрнБрмгрнА рмЬрмирнЗ

   рм╢рм┐рмЦрмирнНрмдрм┐ рмкрнНрм░рмХрнГрмдрм┐ рмарм╛рм░рнБ

рмЖрмжрм░рнНрм╢ рмЬрнАрм╡рми   рмкрм╛рм│рми рмХрм░рмирнНрмдрм┐

   рм╕рнБрмЦрнА рм╣рнБрмЕрмирнНрмдрм┐ рмЬрмирнНрморм░рнБредред

рмжрм╛рм░рнНрм╢рмирм┐рмХ рмХрммрм┐   рммрнБрмжрнНрмзрм┐рмЬрнАрммрм┐ рмЛрм╖рм┐

   рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛ рм╕рмВрмЬрнНрмЮрм╛ рм▓рнЗрмЦрм┐рмЫрмирнНрмдрм┐

рммрнНрнЯрм╛рмкрмХ рмЕрм░рнНрмерм░рнЗ  рммрм┐рм╢рнНрм│рнЗрм╖рмг рмХрм░рм┐

  рмпрнБрмХрнНрмдрм┐ рмХрнЗрмдрнЗ рммрм╛рмврм┐рмЫрмирнНрмдрм┐редред

рмпрнЗрмЙрмБ рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛ рмЬрмирм╕рнНрммрм╛рм░рнНрмерм░рнЗ рмирм▓рм╛рмЧрнЗ

   рм╕рморм╛рмЬ рмХрм▓рнНрнЯрм╛рмг рмкрм╛рмЗрмБ

рм╕рнНрм╡рм╛рм░рнНрмермкрм░ рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛  рмирнБрм╣рнЗрмБрмЯрм┐ рмнрм░рм╕рм╛

  рмнрм░рм╕рм╛ рм╣рнЛрмЗрммрнЗ рм╕рм╛рмЗрмБредред

рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛ рмЕрмЯрнЗ рморм╣рм╛  рмзрми рмП рморм╣рнАрм░рнЗ

   рм╕рнГрм╖рнНрмЯрм┐ рммрм┐рм▓рнЯ рм╕рмВрм╣рм╛рм░

рморм╛рмирммрмдрм╛ рморм╣рм╛рмормирнНрмдрнНрм░  рмШрнЛрм╖рнБрмерм╛рмП

   рмдрм╛рмХрнБ рмЙрмкрм╛рм░рнНрмЬрми рмХрм░редред

рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛рм░ рм╕рмВрм╕рнНрмХрм╛рм░  рммрмжрм│рм┐ рмЧрм▓рм╛рмгрм┐

   рм╕рнНрм╡рм╛рм░рнНрмерм░рнЗ рм╣рнБрмЕрмирнНрмдрм┐ рмЕрмирнНрмз

рморм╛рмирмм рм╕рнЗрммрм╛рм░рнЗ рм▓рмЧрм╛рмЕ рмирм┐рм╖рнНрмарм╛рм░рнЗ

  рмЕрмирнНрмдрм░рнЗ рм╣рнЗрмм рмЖрмирмирнНрмжредред

рмбрм╛рмХрмдрм░ рмпрмирнНрмдрнНрм░рнА  рмормирм░ рммрм┐рмЬрнНрмЮрм╛рмирнА

  рмерм░рнЗ рморм╛рмдрнНрм░ рмЪрм┐рмирнНрмдрм╛рмХрм░

рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛рмХрнБ рм▓рмЧрм╛рмЕ рм╕рморм╛рмЬ рмХрм▓рнНрнЯрм╛рмгрнЗ

  рмзрм░рнНрмормХрнБ рмЖрмжрм░ рмХрм░редред

 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational