Sambit Srikumar

Inspirational

4.7  

Sambit Srikumar

Inspirational

ଶିକ୍ଷା ବ୍ୟବସ୍ଥା

ଶିକ୍ଷା ବ୍ୟବସ୍ଥା

1 min
281



ଯେଉଁ ଦେଶର ଶିକ୍ଷକ ବିକ୍ଷୋଭ କରେ 

ଭୋକ ଉପାସର ତାଡ଼ନାରେ ରାଜରାସ୍ତାରେ

ସେ ଦେଶ ଧ୍ୱଂସ ଯାଏ ଅଚିରେ

ବାରେ ଜାଗ ସରକାର ବାହାଦୂର

କର ହେ ନ୍ୟାୟର ବିଚାର

ଦିଅ ଗୁରୁଙ୍କୁ ନାଯ୍ୟ ଅଧିକାର।


କେତେ ଦିନ ଆଉ ଖେଳିବ ଲୁଚକାଳି

ଆପଣା ମୁଖେ ନାନା ରଙ୍ଗ ବୋଳି

ମାସ ମାସ ଧରି ଶିକ୍ଷକଙ୍କ ଅଳି 

ତଥାପି ତୁଟୁନି କିମ୍ପା ତୁମ୍ଭ କଳି 

ପିଲାଏ ପାଠ ପଢିବେ କିଭଳି 

ଦେଶର ଭବିଷ୍ୟ ପଡୁଅଛି ବଳି। 


ହିତାହିତ ଜ୍ଞାନ ଯେ ରହିତ ସରକାର 

କ୍ଷମତା ନିଶାରେ ହୋଇ ତୁମ୍ଭେ ଚୁର

ଗୁରୁ ଙ୍କ ମହତ୍ତ୍ଵ ହୋଇଲା ବିସ୍ମର

ଗୁରୁ ଙ୍କୁ ଆଦୌ ନମଣ ହେ ନର 

ଗୁରୁ ଯେ ଅଟନ୍ତି ସାକ୍ଷାତ ଈଶ୍ଵର 

ଗୁରୁ କୋପେ ହେବ ନାରଖାର।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational