Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

BISWESWAR MAJHI

Abstract

4.7  

BISWESWAR MAJHI

Abstract

ଶୀତର ବିଶେଶତ୍ୱ

ଶୀତର ବିଶେଶତ୍ୱ

1 min
1.2K


,         ଶୀତର ବିଶେଷତ୍ୱ

ଗ୍ରୀଷ୍ମ ଋତୁ ପ୍ରକୃତିର ବାଲ୍ୟ କାଳ ବରଷା ଚୀର ଯୌବନ

ଶୀତ ଋତୁ ପରା ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟ ଅବସ୍ଥା ପତ୍ର ଝଡା ତା'ର ଚିହ୍ନ ।

ବାଳ ଠାରୁ ବୃଦ୍ଧ ସଭିଏଁ ସମାନ ଘୋଡାଇ ହୁଅନ୍ତି ବସ୍ତ୍ର

ରେଜେଇ କମ୍ବଳ ସୁଏଟର୍ ମଫଲର୍ ଜାକେଟ୍ ଟୋପିର ଅସ୍ତ୍ର ।

ନିଆଁ ପୋଇଁବାର ମଜା ପରିବାର ନିଆଁ ଚାରିପଟେ ଘେରି

ଗପ ସପ ସାଥେ ଆମୋଦ ପ୍ରମୋଦ ଚା ସୁଡୁସୁଡୁ କରି ।

ଶୀତ ଆସୁ ଆସୁ ଧାନ କଟାହୁଏ ଆଳୁ ମଂଜି ହୁଏ ପୋତା

ପନି ପରିବାର ଶାଗ ସବଜିର ଭଜା ତରକାରି ଭର୍ତ୍ତା ।

ବଣ ଭୋଜି ପାଇଁ ଉଛନ୍ନ ସଭିଏଁ ଭ୍ରମଣର ମଜା ଲୁଟି

ସୁଆଦିଆ ଖାଇ ଜଂଗଲରେ ରହି ଛୁଟିଟି ଦିଅନ୍ତି କାଟି ।

ବାହାଘର ପାଇଁ ବରକନ୍ଯା ପିତା ଖୋଜୁଥାନ୍ତି ଶୀତ ଦିନ

ଭୋଜିର ମଜାଟି ଦ୍ୱିଗୁଣିତ ହୁଏ ସୁପ୍ କଫିର ମାନ ।

ଚାଷୀ ପରିବାର ଖଳାରେ ବସିକି ଲେଉଟାଣି ଖରା ବେଳେ

ଖରା ପିଠି କରି ପଖାଳ ଶାଗରେ ଫସଲ ଅମଳ ଭାଳେ ।

ଧାନ କଟା ଛୁଟି ହୁଏ ବିଦ୍ୟାଳୟେ ମେରୀ ଖ୍ରୀଷ୍ଟ ମାସ ନାମେ

ଦର୍ଶନୀୟ ସ୍ଥାନ ଭ୍ରମଣ ଯୋଜନା ବିଦ୍ୟାର୍ଥୀଙ୍କ ଲାଗେ କାମେ ।

ଅଗ୍ନି ଉତ୍ସବ ପୂର୍ଣ୍ଣିମାରେ ଗାଆଁ ଗାଆଁରେ ଅଗି ଜଳିବ

ବିଶ୍ୱାସ ଆମର ଶୀତର ପ୍ରକୋପ ସେହି ଦିନ ଠାରୁ ଟଳିବ ।

ପରିବେଶ ଆମ ବିଗିଡି ଗଲାଣି ଶୀତ ଭୁଲିଲାଣି ବାଟ

ମୌସୁମୀ ବରଷା ନହେଲେ ଶୀତର ଫିଟୁନାହିଁ ବାଟ ଘାଟ ।

ଶୀତ ନିମନ୍ତ୍ରଣ ଦିଏ ବସନ୍ତକୁ ପ୍ରକୃତିର ନବୋନ୍ମେଶ

ନବ କିଶଳୟ ବୃକ୍ଷରେ ଶୋଭନ ପଳାଶ ଫୁଲର ଦୃଶ୍ୟ ।

       -ବିଶ୍ୱେଶ୍ୱର ମାଝୀ-


Rate this content
Log in