Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunanda Mohanty

Abstract Classics Others

3  

Sunanda Mohanty

Abstract Classics Others

ଶବ୍ଦ

ଶବ୍ଦ

1 min
62



ଶବ୍ଦ ଚେତନାରୁ ଚୈତନ୍ୟ 

ଆସେନାହିଁ ଆଜିକାଲି 

କହି ହୁଏ ନାହିଁ ଖୋଲି ଖାଲି 

ଶବ୍ଦ ହୁଏ ମରୁବାଲି 

ଧୁ ଧୁ ଦିଗହଜା ପତନ ।


ଶବ୍ଦ ରୁ ଅଶବ୍ଦ ଦୁଃସବ୍ଦ 

ବିପରୀତ ଭାବବୋଧ 

ଯାନିସିଆଣା ଅନାଗ୍ରହୀ 

ମାରନ୍ତି ହାକୁଟି ନାଦ 

 ଦେଖିଶୁଣି ହୁଏ ସ୍ତବ୍ଧ ।


 ଶବ୍ଦକୁ ଶବ୍ଦ ରେ ଗୁନ୍ଥି

କେବେ ଲେଖୁଛି କବିତା 

କେବେ ପାଳେ ନୀରବତା 

ଆଣି ମାଧୁର୍ଯ୍ୟ ଅବା ସ୍ନିଗ୍ଧତା 

ସିନ୍ଦୁରେ ସିନ୍ଦୁରା ସିନ୍ଦୁର ସିନ୍ଥି ।


ଶବ୍ଦରେ କୁହୁଳି ଶବ୍ଦରେ ବତୁରି 

ଶବ୍ଦର ଚାତୁରୀ ଶବ୍ଦ ରେ ପହଁରି 

ଏଵେ ବିତୁଛି ମୋ ଦିନ ରାତି 

ସବୁ ଶବ୍ଦ ଯଦି ଭାଷା ହୋଇଯିବ 

ସାହିପାରିବକି କେବେ ଛାତି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract