Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chinmaya Kumar Nayak

Romance

3  

Chinmaya Kumar Nayak

Romance

ସେଇ ମଧୁର ଲଗ୍ନେ

ସେଇ ମଧୁର ଲଗ୍ନେ

1 min
180


ସେଇ ମଧୁର ଲଗ୍ନେ

ଗଭୀର ମଗ୍ନେ

ଚାହିଁ ରହିଥିଲି ପ୍ରୀତି ନିମଗ୍ନେ

ପ୍ରେମ ପ୍ରସୂନ ସାଥେ

ନିବିଷ୍ଟ ଚିତ୍ତେ

ବସିଥିଲା ପ୍ରିୟା ଅତି ସଂଲଗ୍ନେ ।


ଘନ କୁନ୍ତଳ ରାଶି

ମଳୟେ ହସି

ଛୁଇଁ ଯାଉଥିଲେ ମୋତେ ଉଲ୍ଲସି

ଭାବ ଜଳଧି ତୀରେ

ଦ୍ରୁତ ବେଗରେ

ପ୍ରେମ ଉର୍ମିମାଳା ନାଚେ ହରସ । 


କଥା ଅନେକ ବାକି

ଅଧରେ ଲାଖି

ମଧୁ କାହାଣୀର ରହିଲା ସାକ୍ଷୀ

ତିଳେ ନକହି କିଛି

ଅନେକ କିଛି 

କଥା କବିତାରେ ଦିଏ ମୁଁ ଲେଖି ।


ଦେହ ନାମକୁ ଦୁଇ

ଅଦୁରେ ଥାଇ

ଦୁହେଁ ଦୁହିଁଙ୍କର ହୁଅନ୍ତି ଛାଇ

ଧୀରେ ସଞ୍ଚରି ଯାଏ

ଆତ୍ମାକୁ ଛୁଏଁ

ପ୍ରୀତି ଶିହରଣ ରୋମାଞ୍ଚ ନେଇ ।


ହଜି ଯାଏ ଚେତନା

ପ୍ରେମ ସରେନା

ଦୁଇ ହୃଦେ ବହେ ଗଙ୍ଗା ଯମୁନା

ଲଙ୍ଘି ଅଲଂଘ୍ୟ ପଥ

ଦୁଇଟି ଚିତ୍ତ

ସଙ୍ଗମ ଉଲ୍ଲାସେ ତେଜି ଠିକଣା । 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance