Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

kahnu charan sahu

Romance

3  

kahnu charan sahu

Romance

ବୋଧେ ଏ ତ ଭଲ ପାଇବା

ବୋଧେ ଏ ତ ଭଲ ପାଇବା

1 min
466


ସେ ଦିନ

ଦେଖା ହେବା ପରେ

ତୁମସହ ମୋର

ମୁଁ ଆଉ ମୁଁ ହେଇ ନାହିଁ ।


ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ବଦଳି ଯାଇଛି

ମୋ ଭିତର ଟା

ତୁମକୁ ନେଇ ଅନେକ ସ୍ବପ୍ନ

ଦେଖିବାରେ ଏବେ ବିତୁଛି କେତେ ରାତି ।


ତୁମେ ଆଉ ମୁଁ

ଶବ୍ଦ ନିଜର ଲାଗେ

ତୁମକୁ ନେଇ ନୂଆ ଏକ ପୃଥିବୀ

ଗଢିବାକୁ ମନ ବ୍ୟାକୁଳ ହୁଏ ।


ସମୟର ସ୍ରୋତରେ

ଭାସିଯାଇ ଥିବା ଅନେକ ସ୍ମୃତି

ତୁମରି ଛୁଆଁରେ

ପାଲଟି ଯାଇଛି ଜୀବନ୍ତ ।


ତୁମେ ମୋଠୁ ବହୁଦୂରେ

ହୃଦୟ ଅନୁଭବ କରେ

ତୁମେ ଅଛ ମୋ ସାଥିରେ

ନିଃଶବ୍ଦ ଅନ୍ଧାରେ

ସ୍ୱପ୍ନର ପଥରେ

ମନ ମରୀଚିକା ମରୁ ପ୍ରାନ୍ତରେ

ତୁମେ ମୋ ନିଶ୍ୱାସରେ

ତୁମେ ମୋ ପ୍ରତି ସ୍ପନ୍ଦନର ଧୁନରେ ।


ଏତେ ନିଜର

ଅଜଣା ଥିବା ତୁମ ପରିଚୟ

ବୋଧେ ଏତ ଭଲ ପାଇବା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance