Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chittaranjan Nanda

Abstract Inspirational Others

3  

Chittaranjan Nanda

Abstract Inspirational Others

ସଭିଏଁ ସମାନ ସମ୍ବିଧାନର ନୀତି

ସଭିଏଁ ସମାନ ସମ୍ବିଧାନର ନୀତି

1 min
16



ପିନ୍ଧି ଅଛ ତୁମେ ଖଦଡର ଖୋଳ ଅବା 

ରୂଦ୍ରାକ୍ଷର ମାଳ,

ବାକ ଚାତୁରୀ ଅଛି, ଅଙ୍ଗେ ତ ଗୈରିକ 

ବସନର ଖୋଳ ।


ଭାବ ହୃଦୟରେ, ତୁମର ଭାବନାରେ 

ପରିପୂର୍ଣ ନୀଚତା

ଶୃଙ୍ଖଳରେ ବନ୍ଧା ତୁମ ହୃଦୟ ଥାଇ ଅତୀବ 

ସଂକୀର୍ଣ୍ଣତା ।


ଦୀକ୍ଷିତ ହୋଇଛ ତୁମେ ହୀନମନ୍ୟତା 

ଅବିବେକିତାରେ

ବୁଣୁଛ ଭଣ୍ଡାମିର ଜାଲ ଧର୍ମ ନାମରେ 

ଈଶ୍ବରଙ୍କ ନାମରେ ।


କେତେବେଳେ ଦଙ୍ଗା, କେବେ ଲଗାଅ 

ପୋଲିସର ଭୟ

ଥରୁଟେ ହେଜ, ବଢି ବଢି ଚାଲେ ତ 

ଅସ୍ଥିରତାର ଅଧ୍ୟାୟ ।


ବିଦ୍ୟା, ବୁଦ୍ଧି, ଜ୍ଞାନ ଅଛି ତୁମେ ଶେଷ୍ଠ 

ମଣିଷ ସୃଷ୍ଟିରେ ଜାଣ

ମନେ ଅହଂକାର ରଖି ଭାବୁଛ ତୁମେ 

ସଂସାରେ ବଳିୟାନ ।


ଏକତାର ସ୍ବର ସଦା ଆସଇ ସଦଭାବନା

ର ମହାମନ୍ତ୍ରରେ,

ବୁଝନି ସଦଭାବନାକୁ ହୃଦୟରେ, ବାନ୍ଧଇ 

ସୁଦୃଢ ରଜ୍ଜୁରେ ।


ଅମୃତର ପୁତ୍ର କହୁଛ ତୁମେ, ତଉଲି ନିଅ 

ନିଜକୁ ଅନ୍ତରରେ

ଭଲ କେତେ ଭେଲ କେତେ, ବିବେକବୋଧ

ର ତର୍ଜମାରେ ।


ଜୟ ତ କରି ପାରିନା ତୁମେ କେବେ ତୁମ 

ଅନ୍ତରର ତୃଷ୍ଣା,

ଧର୍ମ ନିରପେକ୍ଷ ଭାରତେ ସବୁ ଭାଇ ବନ୍ଧୁ 

ଭଳି ଚଳିବା ସିନା ।


ସମୟ ଅପେକ୍ଷା କରେନାହିଁ, ତାହା ଦିନ 

ହେଉ ଅବା ରାତି

ସଭିଏଁ ସମାନ, କେହି ନୁହେଁ ବଡ଼ ସାନ,

ସମ୍ବିଧାନର ନୀତି ।


ଦଳଗତ ନିର୍ବିଶେଷରେ ସଭିଙ୍କୁ ଦେବା 

ସମ୍ମାନ, ନୀତି ରୀତି

ସରବେ ସଦା ତାର ନିୟମରେ ବନ୍ଧା, 

ତାହା ଶାସକର ଗତି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract