Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tarun kumar Mishra

Fantasy Others

4  

Tarun kumar Mishra

Fantasy Others

ସ୍ବାଗତ ଫଗୁଣ

ସ୍ବାଗତ ଫଗୁଣ

1 min
246



ଗାଆଁ ମୁଣ୍ଡେ କାଲି ଅଗି ଜଳା ଦେଖି

ସକାଳୁ ମାଘୁଆ ଶୀତ ,

ତା ପେଡ଼ି ପୁଟୁଳା ରୁଣ୍ଡାଇ ଗୋଟାଇ

ସଡ଼କେ ଯାଉଛି ଦେଖ ।


ଆସିଥିଲା ଯେବେ କହୁଥିଲା ବୁଲି

ଶିବରାତ୍ରୀ ଯାଏଁ ରହି ,

ଫେରିବା ଟିକଟ କରିଛି ଆଗରୁ 

ଜାଗରରେ ଯିବା ପାଇଁ ।


ତାଆସିବାବେଳେ ଗେଣ୍ଡୁଗୋଲାପରେ

ସ୍ବାଗତିଲେ ତାକୁ ଜନ ,

ଭୋଜୀଭାତ ସାଥେ ହୋଇଥିଲା ପୁଣି

କେତେ ପିଠାପଣା ମାନ ।


ରେଜେଇ କମ୍ବଳ ଗରମ ପୋଷାକ

ସ୍ବେଟର ଓ ମଫଲର ,

ଏ ସବୁରେ ଜନ ଘୋଡ଼ାଇ ଶରୀର

ଶୀତକୁ କଲେ ଜୁହାର

ପ୍ରକୋପ ବଢ଼ାଇ ମାଡ଼ିଯାଏ ଯହିଁ

ତାଟି କବାଟ ପଡ଼ଇ ,

ରାସ୍ତାଘାଟ ସବୁ ହୁଏ ଜନଶୂନ୍ଯ

ରାତି ଯାଏ ବଢ଼ି ବଢ଼ି ।


କାକର ଭିଜା ତା ହାତରେ ଯାହାକୁ

ପାଏ ଆଲିଙ୍ଗନ କରେ ,

ଓଦା ଛାପ ଟିକେ ଛୁଆଁଇ ଆମକୁ

ପୁଣି କୁତୁ କୁତୁ କରେ ।


ଏବେ କିନ୍ତୁ ସିଏ ସଡ଼କର ଯାତ୍ରୀ

ବିଦାୟ ନେଉଛି ଜାଣି ,

ଫୁଲ ସବାରୀରେ ଫୁଲେଇ ଫଗୁଣ

ଝୁଲି ଝୁଲି ଆସି ଲାଣି ।


ପ୍ରଥମ ଦିନରେ ଗୋଲାପର ଫୁଲ

ବଢ଼ାଇ କହୁଛି କିଏ ,

ମୋପାଇଁଏବେ ତୁ ଖୋଜିଦେ ଫଗୁଣ

ମନଲାଖି ପ୍ରିୟା ଟିଏ ।


ଦୋଳରେ ଏଥର ପ୍ରିୟାକୁ ଧରିକି

ଖେଳିବି ରଙ୍ଗର ହୋଲି ,

ତନୁମନ ମୋର ଭରିବି ଆନନ୍ଦେ

ପ୍ରୀତିର ଅବିର ବୋଳି ।


କୃଷ୍ଣଚୂଡ଼ା ଓଠେ ନାଲି ରଙ୍ଗ ବୋଳି

ନିଦାଘ ଦେଉଛି ଡାକ ,

ଫଗୁଣ ଫେରିବା ଡେରୀ କରିବୁନି

ହେଲିଣି ମୁଁ ଅଧା ବାଟ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Fantasy