Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chandan Sahu

Classics

4.0  

Chandan Sahu

Classics

ଋତୁରାଜ ବସନ୍ତ

ଋତୁରାଜ ବସନ୍ତ

1 min
279


 

 

ବସନ୍ତ ଋତୁର ଶୁଭ ଆଗମନୀ

 ସମସ୍ତଙ୍କ ପାଇଁ ହିତ,

 ତାହାରି ସ୍ପର୍ଶରେ ଏସାରା ଧରଣୀ

 ହୋଇଯାଏ ଉଲ୍ଳସିତ |

 ନଥାଏ ବରଷା ନଥାଏ ତ ଖରା 

 ନଥାଏ ସେଇଠି ଶୀତ,

 ସଭିଙ୍କ ମନରେ ହସର ଭାବନା 

 ହୋଇଯାଏ ଉପନୀତ |

 ପରିବେଶ ଥାଏ ସ୍ୱଚ୍ଛ ନିରିମଳ

 ପୁଷ୍କରିଣୀ ପଦ୍ମ ଭରା,

 ରାତ୍ରି ଆଗମନେ ନୀଳ ଆକାଶରେ

 ଜଲୁଥାନ୍ତି କୋଟି ତାରା |

 ବୃକ୍ଷ ଲତାଠାରେ ନୂତନ ପଲ୍ଳବ 

 ଦିଶଇ କି ଶୋଭାବନ,

 ଦର୍ଶନରେ ଏହି ଦିବ୍ଯ ଶୋଭାରାଶି

 ପୂତ ହେବ ମୋ ନୟନ |

 ଦୁରୁ ବହି ଆସେ କୋଇଲିର ସେହି 

 ସୁମଧୁର କୁହୁସ୍ୱନ,

 ଆହା କି ମଧୁର କେଡ଼େ ମନୋହର

 କିଣି ନେଇଯାଏ ମନ |

 ବସନ୍ତର ଏହି ଶୀତଳ ପବନ

 ଦେହରେ ଦେଇଛି ବଳ,

 ଆମ୍ବ ବଉଳର ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ଦେଖିଲେ

 ମନ ମୋ ହୁଏ ଚଞ୍ଚଳ |

 ଫୁଲ ବଣ ଥାଏ କୁସୁମେ ପୁରିତ

 ନାନା ରଙ୍ଗ ପୁଷ୍ପ ଭରି ,

 ମଧୁକରମାନେ ମହୁ ଲୋଡୁଥାନ୍ତି

 ମଧୁର ଚୁମ୍ବନ କରି |

 ସଭିଙ୍କ ଭିତରେ ଭାବ ଭରିଦିଏ

 ପବିତ୍ର ହୋଲି ଉତ୍ସବ,

 ସଭିଏଁ ଏକାଠି ରଙ୍ଗ ଖେଳିଥାନ୍ତି 

 ଭୁଲିଯାଇ ଭେଦଭାବ |

 ଚଇତ୍ର ମାସର ଶୁକଳ ପକ୍ଷରେ

 ଶ୍ରୀରାମ ନବମୀ ହୁଏ,

 ରଘୁକୁଳ ନାଥ ଶ୍ରୀରାମଚନ୍ଦ୍ରଙ୍କ

 ଗୁଣକିର୍ତ୍ତୀ ମାନ ଗାଏ |

 ଋତୁଙ୍କ ମଧ୍ଯରେ ଅଟେ ସେହି ରାଜା

 ନାମ ତାର ଋତୁ ରାଜ,

 ନାନା ରଙ୍ଗ ଭରି ପୃଥୀବି ପୃଷ୍ଠକୁ

 କରଇ ନବୀନ ସଜ |

 ଅନୁଭବୀ ନେତ୍ର ଦେଖିଥାଏ ସିନା

 ବସନ୍ତ ଋତୁର ହିତ,

 ତାର ଆଗମନେ ହସଭରା ହୁଏ

 ସଭିଙ୍କ ଜୀବନ ପଥ |


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics