Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sudeshna Pradhan

Classics Fantasy Children

4  

Sudeshna Pradhan

Classics Fantasy Children

ରାମନାମ ଶକ୍ତି

ରାମନାମ ଶକ୍ତି

1 min
276


ରାମରାମ ସଦା ଭଜରେ ମାନବ,                      

ରାମରାମ ସଦା ଭଜ,          

ସେ ନାମ ଭଜିଲେ ଶକ୍ତିଶାଳୀ ହୋଇ,             

ବଞ୍ଚିବା ହେବା ସହଜ |

          

ସେ ନାମ ଭଜିଣ ମାରୁତି ନନ୍ଦନ,                

ହୋଇଲେ ଚିର ଅମର,              

ସେ ନାମ ଭଜିଣ ରାମାୟଣ କଥା,                

ଲେଖିଲେ ଦସ୍ୟୁ ରତ୍ନାକର |

         

ସେ ନାମ ମଧୁର ପାଇଛି ଯେ ଜନ,               

ଜାଣିଛି ତାହାର ଶକ୍ତି,                

ସେଇ ନାମ ଗାଇ ଚୈତନ ପ୍ରଭୁ,               

ବଖାଣି ବିପୁଳ ଭକ୍ତି  ।

            

ରାମ ପାଇଁ ସିନା ରାମାୟଣ କଥା,                

ଲକ୍ଷ୍ମୀ ହେଲେ ମାତା ସୀତା,          

ରାମ ନାମ ନେଇ ଶବରୀ ଯେ ଧନ୍ୟ,              

ହେଲେ ପ୍ରଭୁଙ୍କର ମାତା |

       

ଅତି ସୁନ୍ଦର ଓ ସହଜ ସେନାମ,                

ସବୁଦିନେ ମୁଖେ ଧର,               

ଅକାଳେ କେବେବି ଧରିବନି ଯମ,             

ହୋଇବୁ ସଂସାର ପାର |

              

ସେ ନାମ ଅମୃତ, ସତ୍ୟ ସନାତନ,              

ଆଉ ସବୁକିଛି ମିଥ୍ୟା,                

ମାୟାର ସଂସାର ତରିବୁ ଯଦିରେ,              

ସେ ରାମନାମ ଜପୁଥା |

             

ରାମ ହିଁ ଯେ ଶକ୍ତି, ରାମ ହିଁ ତ ଭକ୍ତି,              

ରାମ ହିଁ ପରମ ଧାମ,               

ରାମନାମ ସୁଖ, ଚିର ସହଚର,               

ସଦା କୁହ ରାମରାମ, ରେ ମାନବ!         

ସଦା କୁହ ରାମ ରାମ |


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics