Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Santosh Mishra

Abstract Classics Inspirational

4.5  

Santosh Mishra

Abstract Classics Inspirational

ରାକ୍ଷୀ

ରାକ୍ଷୀ

1 min
129


ଭଉଣୀ ବାନ୍ଧୁଛି ସୂତା ଖିଅଟିଏ

ସଭିଏଁ କହନ୍ତି ରାକ୍ଷୀ,

ତା ସ୍ନେହ ମମତା ଆତ୍ମ ବିଶ୍ୱାସ ହିଁ

ରହିଥାଏ ସଦା ସାକ୍ଷୀ ।


ପ୍ରତି ବର୍ଷ ସିଏ ଶ୍ରାବଣ ପୂର୍ଣ୍ଣିମା

ଦିନଟିକୁ ଜଗିଥାଏ,

ଭାଇର ହାତରେ ରାକ୍ଷୀ ପିନ୍ଧେଇବ

କେତେ ଆଶା ବାନ୍ଧିଥାଏ ।


ତା ସ୍ନେହର ଡୋରି ହୃଦୟେ ସାଇତି

ଜଗି ରହିଥାଏ ଭାଇ,

ଆପଦ ବିପଦ ସ୍ପର୍ଶ କରିବନି

ଦୃଢ଼ତାରେ କହୁଥାଇ ।


ସବୁ ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ସହି ଯାଏ ଭାଇ

ଭଉଣୀର ସୁଖ ପାଇଁ,

ସେଇଠି ସମାଜ ସଦା କହୁଥାଏ

ଧନ୍ୟ ସେ ଭଉଣୀ ଭାଇ ।


ଭାଇ ଭଉଣୀର ଅତୁଟ ସଂପର୍କ

ବନ୍ଧନଟି ଅଟେ ରାକ୍ଷୀ,

ରାକ୍ଷୀ ପୁର୍ଣିମାର ରକ୍ଷା ବନ୍ଧନରେ

ପ୍ରଭୁ ଜଗନ୍ନାଥ ସାକ୍ଷୀ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract