Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anirudha Kund

Classics

3  

Anirudha Kund

Classics

ରାଧା ବିନୁ କୃଷ୍ଣ ଅଧା

ରାଧା ବିନୁ କୃଷ୍ଣ ଅଧା

1 min
375


କହେ ଗୋପପୁର କହ୍ନେଇ ଆମର

    ଖାଣ୍ଟିସୁନା ସରବଦା

ଜାଣି ନାହିଁ ସେହି ପର ଆପଣାର

   ମୂଳରୁ ସେ ସାଦା ସିଧା ।


ଯମୁନା ଘାଟରେ ଗାଧୁଆ ତୁଠରେ

   ଧୋବ ଫର ଫର ରାଧା

ନଜର ପକାଇ ନିଜର କରିଲା

  କହ୍ନେଇ ଝୁରୁଛି ସଦା

ବଇଁଶୀ ବଜାଇ ବିରହରେ ସେହି

   ଡାକୁଅଛି ରାଧା ରାଧା ।


ସହୁଅଛି ନିନ୍ଦା ଅପବାଦ ରାଧା

   କୃଷ୍ଣ ନାମେ ରଖି ଶ୍ରଦ୍ଧା

ନାଟୁଆର ନାଟ କହ୍ନେଇର ହଟ

   ରାଧା ପାଇଁ ସବୁ ବାଧା

ଦୁନିଆ ଜଣିଛି ଯୁଗଳ ମରତି

   ରାଧା ବିନୁ କୃଷ୍ଣ ଅଧା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics