Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

3  

Lata Behera

Abstract

ପୁନେଇଁ

ପୁନେଇଁ

1 min
206



କୁଆଁର ପୁନେଇଁ ଜହ୍ନ ଗୋ 

     ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ

କୁଆଁରୀଙ୍କ କିଣେ ମନ ଗୋ 

     ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।

ଖଇ ଥାଳି ଲିଆ ଆଣ ଗୋ

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ

ଥାଳି ପରିକା ସେ ଜହ୍ନଗୋ 

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।

ଘିଅ ଦୀପ ଜାଳି କର ବନ୍ଦାପନା

    ଜହ୍ନି ଫୁଲେ ଦିଅ ମନ ଗୋ

 ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ


ତୁଳସୀ ମୂଳରେ ପୂଜା ଗୋ

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ 

ମୁରୁଜରେ ସାଜସଜ୍ଜା ଗୋ 

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।

ତୋଫା ତୋଫା ଜହ୍ନ ରାତି ଗୋ

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ 

ପୁଚି ଖେଳି ଯାଉ ବିତି ଗୋ 

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।

କାନ୍ଧିଆ ତେନ୍ତୁଳି ଆମ୍ବୁଲ ଚକଟା

    ମିଶି ଖାଇବାକୁ ମନଗୋ 

 ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।


ଆସିବ କାର୍ତ୍ତିକ ପୁନେଇଁ

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ 

ଯିବା ଆମେ ଡଙ୍ଗା ଭସେଇ 

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।

ପଉଷ ପୁନେଇଁ ମଣ୍ଡା ଗୋ

   ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ 

ପେଟ ରଖିବ ସେ ଥଣ୍ଡା ଗୋ 

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।

ମାର୍ଗଶିରେ ଥିବ ମାଆଙ୍କ କରୁଣା

    ମିଳୁଥିବ ବସ୍ତ୍ର ଅନ୍ନଗୋ 

ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।


ଅଗିରା ପୁନେଇଁ ଆସିବ 

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ 

ଅଗି ପୋଡା କେତେ ହୋଇବ 

   ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।

ଅଗ୍ନିକୁ ସନ୍ତୁଷ୍ଟ କରିବା 

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ 

ପୋଡା ଦ୍ରବ୍ୟ ଆମେ ଖାଇବା 

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।

ଶୀତ କାକାରକୁ ବିଦାୟ ଦେଇଗୋ

    ଫଗୁଣ ଦେବା ମନ ଗୋ

ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।


ଫଗୁଣ ପୁନେଇଁ ଆସିବ 

     ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ 

ଦାଣ୍ଡେ ଆମ୍ବ ପଣା ଡାଳିବ 

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।

ବିମାନେ ରାଧା ଶ୍ରୀକୃଷ୍ଣ ଗୋ

   ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ 

ଲଉଡି ଖେଳରେ ମନ ଗୋ

   ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।

ଫଗୁର ଅବିରେ ଖେଳିବେ ସରବେ

    ହୋଲିରେ ରହିବ ମନଗୋ 

ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।

    

ଆସିବ ଚଇତ୍ର ପୁନେଇଁ 

     ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ 

ଘୋଡାନାଚ ନେବ ମନେଇ 

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।

ହିଙ୍ଗୁଳା ମାଆଙ୍କୁ ପୂଜିବା

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ 

ଝାମୁଚଲା ଯାତ୍ରା ଦେଖିବା

     ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।

ଦଣ୍ଡ ଯାତ୍ରା ସେଠି ଉଯାପନା ହେବ

     ଥିବେ ପ୍ରଭୁ ତ୍ରିଲୋଚନ ଗୋ

ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।


ଚନ୍ଦନ ପୁନେଇଁ ଆସିବ

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ 

ପ୍ରଭୁଙ୍କର ଯାତ୍ରା ହୋଇବ

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ 

ଜ୍ୟେଷ୍ଠ ପୁନେଇଁ ବି ଆସିବ 

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।

ଗଜବେଶ ମନ ମୋହିବ 

   ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।

ରଥ ଯାତ୍ରା ଗଲେ ଆଷାଢ ପୁନେଇଁ 

    ବରଷା ଭିଜେ ମନଗୋ 

ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।


ଶ୍ରାବଣରେ ରାକ୍ଷୀ ପୁନେଇଁ 

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ 

ରାକ୍ଷୀ ବନ୍ଧା ପର୍ବ ଚାଲଇ 

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।

ଭୁଦୁଅ ପୁନେଇଁ ଆସଇ 

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ 

ଇନ୍ଦ୍ରଠୁ ବିଦାୟ ନିଅଇ

    ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ 

ବାର ମାସେ ଆମ ବାରଟି ପୁନେଇଁ

    ଯାକ ଯମକରେ ହୁଅଇ ।

ଫୁଲ ବଉଳବେଣୀ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract