Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dusmanta Sahu

Inspirational

4  

Dusmanta Sahu

Inspirational

ପ୍ରକୃତି

ପ୍ରକୃତି

1 min
200



ଯାହା ଦେଖୁଅଛ ଆଖିର ଆଗରେ ଆମ ଚାରିପାଖେ ନିତି 

ଜଳ ସ୍ଥଳ ବନ ଆକାଶ ପବନ ସେଇଟି ଆମ ପ୍ରକୃତି । "


ଆପେ ଆପେ ଯାହା ତିଆରି ହୋଇଛି ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ବରଦାନ 

ପ୍ରାକୃତିକ ତାକୁ କହନ୍ତି ଜାଣିଣ ତାହା ହୋଇଛି ମହାନ । "


ମାନବର କୃତ ନୁହଁଇ ପ୍ରକୃତି ମାନବର ରକ୍ଷାକର୍ତ୍ତା 

ପ୍ରତ୍ୟେକ କାର୍ଯ୍ୟରେ ସହାୟକ ହୁଏ ଜୀବନକୁ ଦିଏ ବାର୍ତ୍ତା । "


ସୂର୍ଯ୍ୟ ଚନ୍ଦ୍ର ତାରା ଦିନରାତି ସବୁ ପ୍ରକୃତିର କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମ

ବନ୍ୟା ବାତ୍ୟା ଆଉ ଦୈବ ଦୁର୍ବିପାକ ପ୍ରକୃତିର କୋପ କାମ । "


ପ୍ରକୃତିର ଦାନ ଖରା ବର୍ଷା ଶୀତ ସମୟ କ୍ରମରେ ଆସେ 

ପ୍ରକୃତିର ସେଇ ରୂପ ଦେଖି ପରା ଷଡଋତୁ କ୍ରମେ ଆସେ । "


ପୃଥିବୀ ଘୂର୍ଣ୍ଣନ ଚନ୍ଦ୍ରର ଘୂର୍ଣ୍ଣନ ଗ୍ରହ ଉପଗ୍ରହ ସବୁ 

ବରଷା ବାଦଲ ବିଜୁଳି ଉତ୍ପନ ପ୍ରକୃତିର କାମ ସବୁ । "


ପ୍ରକୃତି ମାତା ଯେ ସଜାଇ ରଖିଛି ସୁସ୍ଥ ପରିବେଶ ତାର 

ଫୁଲ ଫଳ ଭରା ଅମୀୟ ସୁଷମା ନାହିଁ ତାର ପଟାନ୍ତର । "


ଅଭାବ ରଖିନି ଆହାର ଦେଇଛି ଜୀବଙ୍କର ମୁଖେ ସିଏ 

ଜଳ ସ୍ଥଳ ବାୟୁ ଭରି ଦେଉଅଛି ଅମୃତର ସୁଖ ଦିଏ । "


ପ୍ରକୃତି ରାଣୀ ମୋ ସାଇତି ରଖିଛି ସୁନା ରୁପା ହୀରା ମୋତି 

ଦିବାକର ଯେବେ ଆକାଶେ ଦିଶଇ ଝଲସି ଉଠଇ ଜ୍ୟୋତି । "


କରେ ନାହିଁ କେବେ ପାତର ଅନ୍ତର ଦେଖେ ନାହିଁ ଜାତି ଭେଦ 

ସମସ୍ତଙ୍କୁ ସିଏ ବଞ୍ଚାଇ ରଖିଛି ସମସ୍ତେ ହୋଇ ଆବଦ୍ଧ । "


ସୃଷ୍ଟିକୁ ତାହାର ବଞ୍ଚେଇ ରଖିବା ବୃକ୍ଷ କରିବାନି ନଷ୍ଟ 

ନହେଲେ ପୃଥିବୀ ଧ୍ବଂସ ପାଇଯିବ ହେବ ସବୁକିଛି ନଷ୍ଟ । "


ପ୍ରକୃତିର ନଷ୍ଟ ବଡ଼ ଅପରାଧ କେବେ କ୍ଷମା ହୁଏନାହିଁ 

ଜାଣି ନଜାଣିଣ ହୋଇଣ ମାନବ ନଷ୍ଟ କରିଚାଲେ ତହିଁ । "


ସବୁ ଥାଇ ମଧ୍ଯ ଶିରୀ ତୁଟୁଅଛି ମଣିଷର ଅମାନବେ 

ପ୍ରତି ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ଦୁର୍ବିପାକ ଘଟେ ରଚୁଛି ମନୁଷ୍ୟ ଗର୍ବେ । "


ପ୍ରକୃତି ହସିଲେ ସମସ୍ତେ ହସିବେ ରହିବେ ସକଳ ଖୁସି

ତାହାର ସୁରକ୍ଷା କରିବା ଯତ୍ନରେ ସୃଷ୍ଟିକୁ ନଦେବା ନାସି । "



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational