Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Nirupama Bhattamishra

Abstract

5.0  

Nirupama Bhattamishra

Abstract

ପ୍ରିୟତମ

ପ୍ରିୟତମ

1 min
134


ଥାଉ

ତମେ ସେମିତି

ଅପହଞ୍ଚ ହୋଇ ରହିଥାଅ କାଳ କାଳ

ମୁଁ କଣ ଜାଣିନି କି

ପ୍ରେମ ମାନେ ହିଁ ଯନ୍ତ୍ରଣା

ସେ ଯନ୍ତ୍ରଣା କୁ

ମୁଁ ଗଳା ର ମାଳ କରିଛି

ଅନ୍ୟମନସ୍କତା ରେ

ଝୁଣ୍ଟି ଝୁଣ୍ଟି

ବାଟ ମୁଁ ଚାଲୁଛି

ଲୁହ କୁ ଘିଅ

ମନ କୁ ସଳିତା କରି

ଦୀପ ଟେ ଜାଳିଛି



Rate this content
Log in