Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Abstract Others

3  

Mr.GAGAN BIHARI NAYAK

Abstract Others

ପ୍ରିୟ ପତ୍ରିକା "ଚିହ୍ନ"

ପ୍ରିୟ ପତ୍ରିକା "ଚିହ୍ନ"

1 min
267



ଝିପ ଝିପ ବର୍ଷାରେ 

ଭିଜା ଭିଜା ମନ ।

ହାତଠାରି ଡାକିଥାଏ

ଶୁଭ ଅପରାହ୍ନ

ରବିବାର ଦିନ-

ମାସନ୍ତ ଆସର ଚାଲେ

ପତ୍ରିକା ଉନ୍ମୋଚନ 

ସେତ ପ୍ରିୟ "ଚିହ୍ନ" (0)


ଆସର ସମୟ ଦେଖି

ମନ ଉଚ୍ଚାଟନ ।

ଲେଖା ଟିଏ ଲେଖି ତାକୁ 

ଆବୃତ୍ତିରେ ମନ ।

ବିପ୍ଳବୀର ହାତେ ମସୀ

ପାଏ ଜୀବଦାନ ।

ଗରିବ ଉତ୍ଥାନ ପାଇଁ

ଦିଏ କେ ଆହ୍ବାନ....

ଲେଖେ ପ୍ରିୟ "ଚିହ୍ନ"(୧)


କିଏ ଗାଏ ବ୍ଯଙ୍ଗ କିଏ

ପ୍ରେମ ରସାଣିତ ।

କାର ସାମାଜିକ ବାର୍ତ୍ତା 

କରେ ଆପ୍ଯାୟିତ। 

କାହା କଣ୍ଠେ ଫୁଟି ଉଠେ

ଜାତୀୟ ସଂଗୀତ ।

କିଏ ଗାଇ ମନ ମୋହେ

ଜଣାଣ ଭଜନ...

ଲେଖେ ପ୍ରିୟ "ଚିହ୍ନ"(୨)


ଚିହ୍ନ ପୃଷ୍ଠାଙ୍କେ ଆମ 

ସ୍ମୃତି ଭିଜା ଦିନ ।

ଅଲିଭା ସ୍ବାକ୍ଷର ଆମ

ଚିର ଅମଳିନ। 

ସମୟର ସୁଅ ବହେ

ସୁଖ ଦୁଃଖ ଦିନ ।

ଛାଡିଯାଏ ସ୍ମୃତି ଯାହା

ରହେ ଚିର ଦିନ... 

ଲେଖେ ପ୍ରିୟ "ଚିହ୍ନ"(୩)


ବିସ୍ମୃତି ଦର୍ପଣେ ଦେଖେ

ଝାପସା ଝାପସା ଦିନ।

କେତେ ଓଠ ସ୍ବପ୍ନ 

କେତେ ନିରାନନ୍ଦ ମନ।

ହଜେଇ ଖୋଜିବା କେତେ

କା ସ୍ମୃତି ତର୍ପଣ ।

କାହା ଶୁଭ ଜନ୍ମଦିନ

କାହା ବିବାହ ବନ୍ଧନ...

ମନ ରଖେ "ଚିହ୍ନ"(୪)


ହେ!ପ୍ରିୟ ଚିହ୍ନ ଆମ 

ଛୁଇଁଯାଅ ମନ ।

ତୁମେ ଆମ ହୃଦୟର

ଅଗରୁ ଚନ୍ଦନ ।

ମହକେଇ ଦିଅ ସବୁ 

ସତୀର୍ଥଙ୍କ ପ୍ରାଣ। 

ତୁମ ସ୍ପର୍ଶେ ଭରୁ ସାମ୍ଯ 

ମୂକ୍ତି ଶାନ୍ତି ପ୍ରେମ...

ହେ! ପ୍ରିୟ "ଚିହ୍ନ"(୫) ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract