Durjyodhan Barik

Inspirational

4  

Durjyodhan Barik

Inspirational

ପରୀକ୍ଷା

ପରୀକ୍ଷା

1 min
314


ଆଗକୁ ଆସୁଛି  ପରୀକ୍ଷା ତୁମ୍ଭର

ଛାତ୍ରଛାତ୍ରୀ ଗଣ ଶୁଣ,

ସକଳ ବିଷୟ  ଅଭ୍ଯାସ କରିବ

ହେବନାହିଁ ହଇରାଣ ।


ଜୀବନରେ ଲକଷ  ସ୍ଥଳେ ପହଞ୍ଚିବା

ନୁହଇ ଏତେ ସହଜ,

କଡା ପରୀଶ୍ରମ  କରିବାରୁ ହେବ

ମନରେ ଟିକିଏ ହେଜ ।


ପଢିବା ଲେଖିବା  ଅଭ୍ଯାସ କରିବା

ସମୟ ନକରି ନଷ୍ଟ,

ମାନୁଛି ଏମିତି ପ୍ରୟାସ ତୁମକୁ

ଲାଗିବ ଟିକିଏ କଷ୍ଟ  ।


ତଥାପି ତୁମକୁ  କରିବାରୁ ହେବ

ନିତ୍ୟ ଏପରି ଅଭ୍ଯାସ,

ପରୀକ୍ଷାରେ ନିଶ୍ଚେ   ସଫଳ ହୋଇବ

ନଷ୍ଟ ନଯିବ ପ୍ରୟାସ ।


ପାଠ ପଢା ବେଳେ   ପଢିବ ଲେଖିବ

ଖେଳିବା ବେଳରେ ଖେଳ,

ଅଜଥା ସମୟ   ନକରିବ ନଷ୍ଟ

ଭବିଷ୍ୟତେ ହେବ କାଳ ।


ନାକାରାତ୍ମକ ତ୍ଯାଗ ସାକାରତ୍ମକ ଆଣ

ମନଟା ରହିବ ଥୟ,

ସମସ୍ତ ବିଷୟ  ଅଭ୍ଯାସ କରିଲେ

ପରୀକ୍ଷା ନଲାଗେ ଭୟ ।


ବାଣୀ ପାଦ ପଦ୍ମେ  ନିଜକୁ ସମର୍ପି

ରଖିବ ଏକାନ୍ତ ଲୟ,

ପରୀକ୍ଷାରେ ନିଶ୍ଚେ  ସଫଳ ଲଭିବ

ହେବ ନାହିଁ ପରାଜୟ  ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational