Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prabhati Mahapatra

Abstract Others Children

3  

Prabhati Mahapatra

Abstract Others Children

ପରିବର୍ତ୍ତନ

ପରିବର୍ତ୍ତନ

1 min
211


ଗାଁ ଦୃଶ୍ୟ ଆଜି ନୂଆ ନୂଆ ଲାଗେ

କରୋନା ଆସିବା ପରେ।


ପିତା ମାତା ପାଶେ ସମୟ ନଥିଲା

ଆଜି ସବୁବେଳେ ଘରେ ।


ପରିବାରେ ମିଶି ଅତି କୌତୁହଳେ

ମଜାରେ କାଟେ ମୋ ଦିନ ।


ଏକତା ଆସିଛି ପ୍ରତ୍ୟେକ କର୍ମରେ

ନିତି ଉଇଁ ଆସେ ଜହ୍ନ ।


ଆୟ କରିବାକୁ ବାପା କକା ମିଶି

ଚିନ୍ତା କଲେ ଏକ ବୁଦ୍ଧି ।


ଧାନକଳ କଲେ ଘରେ ବସି ନିଶ୍ଚେ

ସମୃଦ୍ଧି ହୋଇବ ବୃଦ୍ଧି ।


ଉନ୍ନତ ଭାବନା ଢାଳେ ଉଦ୍ଦୀପନା

ଏକଥା ରଖିବ ମନେ ।


କରୋନା ହାରିବ ମାନବ ପ୍ରୟାସେ

ଯଦି ରୁହ ବ୍ୟବଧାନେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract