Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukadev Mahanta

Inspirational

4  

Sukadev Mahanta

Inspirational

ପ୍ରେମ

ପ୍ରେମ

1 min
283


ପ୍ରେମ ମଧୁମୟ   ପ୍ରେମ ତ ଶାସ୍ୱତ

    ପ୍ରେମ ଅଟେ ଚିରନ୍ତନ

ପ୍ରେମ ବଳେ ନର   ଜୀବନରେ ତାର

   ଦେଖେ ସୁଖ ଦୁଃଖ ଦିନ |


ପ୍ରେମ କେହି କେବେ   କରି ତ ନଥାଏ

     ଆପେ ପ୍ରେମ ହୋଇଯାଏ

ଥରେ ହୋଇଗଲେ   ଦୁଇ ହୃଦୟରେ

     ପ୍ରୀତି ବନ୍ୟା ବହିଯାଏ|


ଦୁଇଟି ଜୀବନ   ଦୁଇଟି ପରାଣ

     ଏକସାଥେ ଭାସିଯାଏ

ପାଏ ନାହିଁ କେହି   ଥଳକୂଳ କିଛି

     ଆତୁରରେ ଭାସୁଥାଏ |


ପ୍ରଥମ ଦେଖାରେ   ଆଖିର ମିଳନେ

   ମୁଖର ମଧୁ ଭାଷଣେ

ହୃଦୟ ଚୁମ୍ବକ    ହୋଇ ଆକର୍ଷିତ

   ଏକ ଆରେକକୁ ଟାଣେ|


ପ୍ରୀତି ଫଗୁଣର   ପ୍ରେମ ବଉଳର

     ବାସନା ମନକୁ ମୋହେ

ମୃଦୁ ମଳୟରେ   କୋଇଲି କଣ୍ଠର

    ସୁମଧୁର ସୁର ବହେ |


ଦିନେ ନ ଦେଖିଲେ   ପଦେ ନଶୁଣିଲେ

        ପଦେ ନ କହିଲେ କଥା

ରହି ହୁଏନାହିଁ    ସହି ହୁଏନନାହିଁ

    ଦାରୁଣ ବିରହ ବ୍ୟଥା |


ପ୍ରୀତି ଫଗୁଣର    ସ୍ମୃତି ମିଳନର

     ହୃଦୟରେ ନାଚୁଥାଏ

ଅମାନିଆଁ ମନ   ମାନେନାହିଁ ଜମା

    ତା ମନକୁ ଖୋଜୁଥାଏ |


ସରସୀ ଜଳରେ   କଇଁଫୁଲ ଯେହ୍ନେ

      ତା ଜହ୍ନକୁ ଚାହିଁ ରହେ

ପ୍ରେମିକ ପ୍ରେମିକା    ଏକ ଆରେକକୁ

      ଆଖି ଆଗେ ଥିବା ଚାହେଁ |


ସୁନ୍ଦର ହୃଦୟେ   ସୁନ୍ଦର ସେ ପ୍ରେମ

      ସୁନ୍ଦର ସ୍ଥାନରେ ଥାଏ

ପ୍ରକୃତ ପ୍ରେମରେ    ପାଇବା ନଥାଏ

     ସବୁକିଛି ଦେବା ଥାଏ |


ନାହିଁ ପ୍ରତାରଣା   ନ ଥାଏ ଛଳନା

      ଅମୃତ ପ୍ରକୃତ ପ୍ରେମେ 

ସବୁକିଛି ଜଣେ    ତ୍ୟାଗ କରିଥାଏ

      କରିଥିବା ପ୍ରେମ ନାମେ |


ପୀରତି ପାଳିବା    ଅତିବ କଠିନ

     କରିଥିଲେ ମନପ୍ରାଣେ

ଆକାଶ ଚଢିବା    ବାୟୁକୁ ବାନ୍ଧିବା

     ପାରଦ ମୁଠାରେ ଯେହ୍ନେ |


ପୀରତିର ପଥ     ଅତିବ ବନ୍ଧୂର

     ତୀକ୍ଷ୍ଣ ଶିଳା ପରିପୂର୍ଣ୍ଣ

କୃପାଣ ଧାରରେ   ଚାଲିବା ସହିତ

    ଅଟେ ସେ ପଥ ସମାନ |


ତପ୍ତ ମରୁବାଲି     ଉପରେ ଚାଲିବା

       ଅପେକ୍ଷା କଠିନତର

ପ୍ରେମର ପଥରେ     ଲୟରେ ଚାଲିବା

      କାର୍ଯ୍ୟ ପ୍ରେମୀ ଯୁଗଳର |


ଭଗବତ୍ ପ୍ରେମ     ଅଟଇ ଅନନ୍ୟ

      ଅଟଇ ଅମୃତ ସମ

ବିଲୀନ ହୋଇଲେ     ଥରେ ବିଭୁପ୍ରେମେ

     ପାଶ ମାଡିବନି ଯମ |


ବିଭୁ ପ୍ରେମ ସ୍ରୋତେ   ଭସାଅ ପରାଣ

     କରିଦିଅ ସମର୍ପଣ

ସାଂସାରିକ ଜ୍ଞାନ   ରହିବନି ତୁମ

   ଜୀତେନ୍ଦ୍ରୀୟ ହେବ ଜାଣ |


ସେ ଆନନ୍ଦ ମୟ     ସେ ମଙ୍ଗଳମୟ

      କୋଟି ଭୁବନ ପାଳକ

ଭସାଅ ପରାଣ    ବିଭୁ ପ୍ରେମ ସ୍ରୋତେ

     ପାଇବ ସରଗ ସୁଖ |   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational