Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

janmajaya nayak

Drama Action Others

3  

janmajaya nayak

Drama Action Others

ପ୍ରେମ

ପ୍ରେମ

1 min
116



ପ୍ରେମ ଏକ ପବିତ୍ର ସମ୍ପର୍କ

ଦୁଇ ନିରୀହ ହୃଦୟର କଥା 

ଦୁଇ ନିଷ୍ପାପ ମନର ମିଳନ

ପ୍ରେମ ଶାଶ୍ୱତ ଓ ଚିରନ୍ତନ 

ନିଃସ୍ବାର୍ଥପରତାର ପ୍ରତିଛବି ଏ ପ୍ରେମ 

ମାୟାମରୀଚିକା ସଦୃଶ ଏ ପ୍ରେମ ।


କେବେ ତ୍ୟାଗର ଜୂଇରେ ଝଲସି,

ଅମର ହୋଇଯାଏ ଏ ପ୍ରେମ,

କେବେ ପ୍ରତାରଣାର ଅନଳେ ଜଳି,

ଶ୍ବାସ ରୁଦ୍ଧ ହୋଇଯାଏ ପ୍ରେମ ।

କେବେ ସୀମାହୀନ ଦିଗବଳୟରେ ଦିଗ ହରା କରେ,

ତ କେବେ ନିଃସଙ୍ଗ କରେ ବେଳାଭୂମିରେ ।


କେବେ ହାରିବାରୁ ଜିତିବା ଶିଖାଏ

କେବେ ଓଠର ଭାଷା ଆଖିରୁ ପଢାଏ 

ଏମିତି ପବିତ୍ର ପାପ ଏ ପ୍ରେମ

ଯାହାର ପ୍ରାୟଶ୍ଚିତ ହିଁ ନାହିଁ

ପ୍ରେମର ଗଭୀରତା ଅମାପ 

ପାଇବାର ଆଶା ଜୀଅନ୍ତା କବର ଦିଏ ପ୍ରେମକୁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama