Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunanda Mohanty

Abstract Classics Others

3  

Sunanda Mohanty

Abstract Classics Others

ପ୍ରେମ ଓ ପ୍ରତୀକ୍ଷା

ପ୍ରେମ ଓ ପ୍ରତୀକ୍ଷା

1 min
227



ବାପା ମାଆ ଙ୍କୁ ମୁଁ କରିଥିଲି ପ୍ରେମ 

ଏଵେ ବି କରିଛି ଅପେକ୍ଷା' 

ଆର ଜନମ ରେ ପାଇବି କି ନାହିଁ 

ତଥାପି କରିଛି ପ୍ରତୀକ୍ଷା ।


ଅଜା ଆଇଙ୍କୁ ମୁଁ କରିଥିଲି ପ୍ରେମ 

ପାଇନାହିଁ ଜମା ତିତିକ୍ଷା 

ଆଉକି ପାଇବି ସେ ସ୍ନେହ ଶରଧା 

ଦେଇ ଦେଇ ଯେତେ ପରୀକ୍ଷା ।


ଜେଜେ ଜେଜେମାଙ୍କୁ କରୁଥିଲି ପ୍ରେମ 

ପାଇନାହିଁ ପ୍ରତାରଣା ଧୋକା 

ପିତୃପୁରୁଷ ହେଲେଣି ବହୁଦିନୁ 

ମାଗେ ଆର୍ଶୀବାଦ କଣିକା ।


ସାଙ୍ଗ ସାଥି ସବୁ ପ୍ରେମେ ଥିଲେ ବନ୍ଧା 

ବାଟ ଚାଲୁ ଚାଲୁ ନାହାନ୍ତି ଏହି କ୍ଷଣିକା 

ଆଉ ଏ ଜୀବନେ ଭେଟିବି କି ନାହିଁ 

କିଏ ଜାଣେ କେବେ କେଉଁ ଭାଗ୍ୟରେଖା ।


ଯିଏ ବି ଅଛନ୍ତି ପାଖେ ଦୂରେ ସପ୍ରେମେ 

ଥାଆନ୍ତୁ ସଦା ମାଗେ ଆର୍ଶୀବାଦ ଭିକ୍ଷା 

ଯାହା ସବୁ ପ୍ରେମ ଦେଇଛ ହେ ନାଥ 

କରିବିନି ଜମା କେବେ ଉପେକ୍ଷା ।


ଅଢେଇ ଦିନର ବଡେଇ ନଦେଖେଇ 

ସଂସାରେ ମିଳେ ଯେଉଁ ପ୍ରେମ ଅଦେଖା 

ଆଡେଇ ନଦେଇ ଘୋଡେଇ ରଖିଲେ 

ଜୀବନରେ ଖୁସି ପ୍ରୀତି ମୟୂଖା ।


ଅଢେଇ ଅକ୍ଷର ସେ ପ୍ରେମ ଶବ୍ଦ ର 

କରିବାନି କେବେକେହି ଅଣଦେଖା 

ପସ୍ତେଇବାକୁ ହେବ ମିଳିବ ନାହିଁଟି 

କର ଯିଏ ଯେତେ ଅପେକ୍ଷା ।


ନାରୀ ଓ ପୁରୁଷ ଭିତରେ ପ୍ରେମ ପ୍ରତୀକ୍ଷା 

ସ୍ତ୍ରୀ ଓ ସ୍ୱାମୀ ଦିଅନ୍ତି ପ୍ରେମର ପରୀକ୍ଷା 

ସଭିଙ୍କ ଭିତରେ ଉଣା ହେଲେ ପ୍ରେମ ତିତିକ୍ଷା 

ପ୍ରେମ ଚିରନ୍ତନ ଶାଶ୍ୱତ ମଧୁମକ୍ଷିକା ।


ନରହୁ କାହାକୁ କେବେ ଅପେକ୍ଷା 

ପ୍ରେମ ମାରୁଥାଉ ଆଖିମିଟିକା 

ଚକାଆଖିଆଙ୍କ ପ୍ରେମପାଇଁ ଯାହା ପ୍ରତୀକ୍ଷା l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract