Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Panchanan Jena

Romance

4  

Panchanan Jena

Romance

ପ୍ରେମ ଦୀପାଳୀ

ପ୍ରେମ ଦୀପାଳୀ

1 min
220


ପ୍ରଥମ ପ୍ରେମର ଭାବନା କଳ୍ପନା

ଆଦ୍ୟ ଯୌବନର ଛୁଆଁ

ତନୁ ବଲ୍ଲରୀରେ ମହୁଲି ମାଦକ

ପ୍ରବାହେ କାମନା ନିଆଁ ।


କୃଷ୍ଣଚୂଡାର ରଙ୍ଗ ବେଭାର ସମ୍ଭାର

ମନେ ପଡ଼ିଯାଏ ଆଜି

ଅତର ବାସରେ ନହୁଲି ସତରେ

ପ୍ରେମ ଭଡୁଥିଲା ଭିଜି ।


ନିତି ମିଳାମିଶା ଗାଲୁ ଗପ ସପ 

କଳ୍ପାଲୋକେ ବିଚରଣ

ଗ୍ଲାସ୍‌ କ୍ୟାଣ୍ଟିନ କୋଳେ ଗଛଛାଇ ତଳେ

ପାନୀୟ ପକୋଡ଼ା ଆୟୋଜନ ।


ହାତ ଧରାଧରି ଏକାନ୍ତ ବିହାରି

ରାଗରୋଷ ମାନ ଭଞ୍ଜନ

କୋଳେଇ ବସେଇ ହସେଇ ଗେହ୍ଲେଇ

ଭାବ ଆଦାନ ପ୍ରଦାନ ।


ଯୁଗ୍ମ ଲୀଳାଖେଳା ସିନେମା ମେଳା

ସିନ୍ଦୁରିତ ଉତ୍ତରଣ

ଭାବି ବସିଲେ ବି ଫେନିଳ ଅତୀତ

କେଞ୍ଚି ଦିଏ ମନ ପ୍ରାଣ ।


ସମୟ ବଇରୀ ବିଳମ୍ବ ଚାକିରୀ

ଛଡେଇ ନେଲା ମୋ ପ୍ରୀୟ।

ସମାଜକୁ ଡରି କୁଟୁମ୍ବ ଆବୋରି

ତୁନି ରହିଗଲା ଶ୍ରୀୟା ।


ସେ ପଟେ ଗୁମୁରି କାନ୍ଦୁଛି ସୁନ୍ଦରୀ

 ବିଫଳ ପ୍ରେମ କାହାଣୀ

ଭାଗ୍ୟ ବିଡମ୍ବନା ଭୁଲି ବି ପାରେନା

ସନ୍ତାପିତ ଚିନ୍ତା ବାଣୀ ।


ସସ୍ତା ସୌଦାଗର ପ୍ରଥମ ବେପାର

ଅଥୟ ଆଜି ବି କରେ

କାୟମନୋବାକ୍ୟେ ନ ପାଇ ସନ୍ତାପେ

ଗୁମ୍ ସୁମ୍ ବସେ ଝୁରେ ।


ବାଉନେ ଯୌବନ ମାଗେ ସମ୍ଭାଷଣ

ଅଟ୍ଟହାସ୍ୟେ ମତି ରମେ

ଫେସବୁକେ ଦେଖି ବୟସୀ ଷୋଡ଼ଶୀ

ଗଗନେ ପବନେ ପ୍ରେମେ ।


ପ୍ରଥମ ଚାଟିଙ୍ଗ୍ ଭିଡ଼ିଓ କଲିଙ୍ଗ୍  

ଆବଦ୍ଧ ସିନ୍ଦୁକ ଖୋଲିଲା 

କେତେ ଅଭିମାନ ଖୋଲା ନିମନ୍ତ୍ରଣ 

ସମ୍ଭାଳି ପାରୁନି ଭଲା ।


ପଛକୁ ଭାବିଲେ ପରିବାର ଆସେ

ପ୍ରେମ ବଳିଦାନ ତପସ୍ୟା

ଆଗକୁ ଡେଇଁଲେ କୂଳ ଲଙ୍ଘିଗଲେ

ଘର କୁଟୁମ୍ବକୁ ଲଜ୍ୟା ।


ଦୂର ପରବତ ଦୂରୁ ହିଁ ସୁନ୍ଦର

ପ୍ରାକୃତିକ ଶୋଭାବନ

ସମାଜ ପାରେରି ଭିତରେ ପହଁରି

ପ୍ରେମ ଥାଉ ଚିରନ୍ତନ ।


ତୁମ ଦୁନିଆରେ ତୁମେ ଆତଯାତ

ଦାୟିତ୍ଵ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ମୁଣ୍ଡେଇ

ଖୁସି ହେବା ଆମେ ଏହି ଧରାଧାମେ

ପ୍ରେମ ଦୀପାଳୀ ହୁଣ୍ଡେଇ ।


ଆହେ ଦୟାମୟ ଚିର ବନ୍ଦନୀୟ

ମହନୀୟ ତୁମ ବରାଭୟ

ତୁମ ଆଶିଷରେ ମନ ମୟୂଖରେ

ପୂଜାଫୁଲ ଫୁଟୁ ଅୟୁତ ଅକ୍ଷୟ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance