Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Prabhati Mahapatra

Tragedy Inspirational Others

3  

Prabhati Mahapatra

Tragedy Inspirational Others

ପ୍ରାୟଶ୍ଚିତର ବେଳ

ପ୍ରାୟଶ୍ଚିତର ବେଳ

1 min
220



ବିଷାକ୍ତର ପରିଣାମ ଭୟଙ୍କର

ଆଖି ପଟଳକୁ ଭେଦ କରି ଆସେ

ଆମର ମାନସିକତା ଯେପରି ଥିଲା ସେପରି ।

ଆଜିର କରୋନା ପ୍ରକୋପ ପାଇଁ

ଦାୟୀ କିଏ ?

ଆମେ ,ହଁ ହଁ ଆମେ

ଅତିଶୟ ଲୋଭୀ ମନ 

ବନ୍ଧନ ହୀନ ହୋଇ ସାରା ବିଶ୍ଵ ଘୁରୁଛି ।

ଶସ୍ତା ଜିନିଷ ପ୍ରତି ଲାଳସା

ଆପଣା କୁକୁଡ଼ା ଯେ ଭାତ ।

ଯାହା ମୁଣ୍ଡଟାରେ ପଶିଛି ......

ହେଉ କ୍ଷତିକାରକ ,ତେବେ ବି ଦୂର ପର୍ବତ ପରି ....

ଆଖିରେ ଅନ୍ଧ ପୁଟୁଳି ବାନ୍ଧିଛି ।

ବିଦେଶୀ ମୁଲକର ଚାହିଦା ପୁରଣ ପାଇଁ ବ୍ୟଗ୍ର ।

ଏଇ ତ ଜୀବନ.......

ଜୀବନର ପୃଷ୍ଠା ଓଲଟାଇଲେ

କେବଳ ରକ୍ତର ଛିଟା 

ମୋଗଲ , ଆକବର କି ଇଂଗ୍ରେଜୀଙ୍କ ଆକ୍ରୋଶରେ

କେବେ ଭାବି ଦେଖିବ

ଆମରି ଭୂଲର ଛବି ପରିସ୍ପୁଟିତ ହେବ ।

ଚୀନ୍ ତ ପଡୋଶୀ

ଆମେ ଯେମିତି ବୀଜ ରୋପିଲେ

ସେମିତି ଫଳ ଉଦ୍ଦୀପନ ।

ଯନ୍ତା ପ୍ରସ୍ତୁତି ନକରି

ବାଘ ଧରିବା ମୁର୍ଖାମୀ ଛଡ଼ା କିଛି ନୁହେଁ ।

ସମସ୍ତେ କାୟା ବିସ୍ତାରିବେ

ରାଜା ଆପଣା ସୀମା

ଭୂତାଣୁ ନିମିଷକେ ଶତ ସହସ୍ର ଡିମ୍ବକୋଷ ।

ବିଚଳିତ ହେବାର କିଛି ନାହିଁ ।

ନିଜ ସ୍ତ୍ରୀର ଗୁଣ ଥିଲେ ବି ଦୃଶ୍ୟ ହୁଏନି ।

ପର ନାରୀ ପାଖରେ ନିଜକୁ

ଅକ୍ଲେଶରେ ବିକ୍ରି କରି ଦିଅନ୍ତି ।

ଆମେ ଭାରତ ମାତାର ରକ୍ଷା କବଚ'

ଜନ୍ମ ଭୂମିର ସନ୍ତାନ ପାଇଁ ଲେଖିବାକୁ

ଲେଖନୀ ମୁନ ଶୋଚନା ସାଗରେ ଭାସୁଛି

କେଉଁଠୁ ଆମ୍ଭର କେଉଁଠି ଶେଷ ......

କେହି କହି ପାରିବେ ନାହିଁ।


Rate this content
Log in