Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

PRASANTA KUMAR MAHAPATRA

Romance

2.4  

PRASANTA KUMAR MAHAPATRA

Romance

ପଦଟିଏ ତୋ ନାଁରେ ପ୍ରିୟା -୧୭

ପଦଟିଏ ତୋ ନାଁରେ ପ୍ରିୟା -୧୭

1 min
39


ଏଇମିତି ହୋଇଥିଲା ଦିନେ

ହୃଦୟର ନିଭୃତ କୋଣରେ

ଜାଗିଉଠିଥିଲା ପ୍ରେମୋଚ୍ଛ୍ଵାସ

ତୁମର ସେ ଚକ୍ର ଚାହାଣୀରେ ।


ପ୍ରଥମ ଦେଖାରେ ମୋର

ଚକ୍ଷୁ ବାନ୍ଧିନେଲ

ନିରୋଳା ମନରେ ମୋର

ସ୍ଵପ୍ନ ଭରିଦେଲ ।


ଏମିତି ତ ଏକା ଏକା

ରାତି ମୋର ଯାଉଥିଲା ବିତି

ଏବେ କିନ୍ତୁ ରାତି ସାରା ପୂର୍ଣ୍ଣ

ସ୍ଵପ୍ନ ଆଉ ତାତି ।


ଦିନ ସାରା ବିତିଯାଏ

କଳ୍ପନାରେ କଳ୍ପନାରେ

କି ଯାଦୁ କରିଲ ତୁମେ

ସୁନ୍ଦରୀ ଗୋ ପ୍ରଥମ ଦେଖାରେ । 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance