Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bidyadhar Mantry

Abstract Inspirational

4  

Bidyadhar Mantry

Abstract Inspirational

ପଚାରି ନଥିବା ପ୍ରଶ୍ନ

ପଚାରି ନଥିବା ପ୍ରଶ୍ନ

1 min
258



କେଉଁ ପ୍ରଶ୍ନ ପଚାରି ନ ଥିଲି ?

କିଏ ମୁଁ ?

କେଉଁଠି ଥିଲି ?

କାହିଁକି ଆସିଛି ?

କେତେଦିନ ରହିବାକୁ ହେବ ?

କଣ କରିବି, ଯଦି ରହିବି ଅନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଦିନ ?


କିଏ ମୋ ନିଜର ?

କିଏ ସମ୍ପର୍କୀୟ ?

କେତେ ଧନ ଉପାର୍ଜନ କରିବାକୁ ହେବ ?

କେଉଁମାନେ ଶେଷ ସମୟ ରେ ଥିବେ?

କେତେବେଳେ ତୀର୍ଥ ସ୍ଥାନ ଭ୍ରମଣ କରିବି ?


କିଏ ହେବ ମୋ ଗୁରୁ ?

କିଏ କହିବ ବ୍ରହ୍ମ-ଜ୍ଞାନ ?

କଣ କଲେ ମୁକ୍ତି ମିଳିବ?

କାହାକୁ ନିହାତି ନିଜର ଭାବିବି ?

କେଉଁଠି ପରମାତ୍ମା ଅଛନ୍ତି ?


କେଉଁ ଖାଦ୍ୟ ଭୋଜନ କରିବି ?

କାହିଁକି ଯୌବନ ଆସୁଛି?

କାହିଁକି ଫୁଲରେ ଭ୍ରମର ରସୁଛି ?

କାହିଁକି ସମସ୍ୟା ଲାଗି ରହୁଛି?

କିଏ ମୋ କଥା ଭାବୁଛି?


କେଉଁଠି ଅମୃତ ମିଳୁଛି?

କାହିଁକି , କିପରି ବରଷା ହେଉଛି ?

କେଉଁ କଥା ଗୁପତ ରଖିବି?

କିଏ ମୋ ମନକୁ ଜାଣିଛି ?

କେଉଁଠି ସ୍ୱର୍ଗ-ପୁର ଅଛି?

କିଏ ,ଏ ଅସମାହିତ ପ୍ରଶ୍ନର ଉତ୍ତର ଜାଣିଛି !


ପ୍ରଶ୍ନ ହିଁ ପ୍ରଶ୍ନ,ଜିବନ ତ ପ୍ରଶ୍ନ ଘେରରେ

ପ୍ରଶ୍ନକୁ ନେଇ ବଞ୍ଚିବାକୁ ହେବ

ଜୀବନ ସରିଯିବ,ପ୍ରଶ୍ନ ରହିଛି,ରହିବ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract