Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Others

2  

KRUTIBAS NAYAK

Classics Inspirational Others

ପବିତ୍ର ବନ୍ଧନ

ପବିତ୍ର ବନ୍ଧନ

1 min
86


 

ବାହାଘର ଏକ ପବିତ୍ର ବନ୍ଧନ କେବେହେଲେ ଫିଟେନାହିଁ,

ଜନ୍ମର ପୂର୍ବରୁ ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ ଯାହା ତାକୁ ଆମେ ପାଳିଥାଉଁ ।


ଶିବ ସହ ଶକ୍ତି ମିଳନରୁ ସିନା ସୃଷ୍ଟି ପରିପୂର୍ଣ୍ଣ ହୁଏ, 

ନର-ନାରୀ ଦୁଇଜାତି ମିଳନକୁ ସମାଜ ହିଁ ଚାହିଥାଏ ।


ପ୍ରଜାପତି ବ୍ରହ୍ମା ଉପସ୍ଥିତ ହୋଇ କରିଥା'ନ୍ତି ବାହାଘର,

କନ୍ୟା ଦଶଦୋଷ କ୍ଷମା କରିବାକୁ ଶପଥ ନିଅନ୍ତି ବର । 


ଅଗ୍ନି ହିଁ ସକଳ ଦେବତା ପ୍ରତୀକ ହୋମ ଯାଗ-ଯଜ୍ଞ କର୍ମ,

ତାଙ୍କୁ ସାକ୍ଷୀ ରଖି ବରକନ୍ୟା ଦୁହେଁ ପାଳନ୍ତି ଗ୍ରାହସ୍ଥ୍ୟ ଧର୍ମ ।


ଆମ ସଂସ୍କୃତିକୁ ମୁନି-ଋଷିଗଣ ଖଞ୍ଜି ଦେଇଛନ୍ତି ନୀତି,

ସେ ନୀତିକୁ ମାନି ଚାଲିଲେ ସୁଖରେ ରହନ୍ତି ନବ ଦମ୍ପତି । 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics