Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Priyanaka daya Kari nema kyha

Classics Inspirational Thriller

3  

Priyanaka daya Kari nema kyha

Classics Inspirational Thriller

ଓଡ଼ିଆ ସାହିତ୍ୟ ମୋହଉତ୍ସବ -କୈବର୍ତ୍ତ ଧୋଇଲା ପାଦ

ଓଡ଼ିଆ ସାହିତ୍ୟ ମୋହଉତ୍ସବ -କୈବର୍ତ୍ତ ଧୋଇଲା ପାଦ

1 min
179



     


ମିଥିଳା ପାରି ହେବା ପାଇଁ ଡାକନ୍ତି

ସେ କୈବର୍ତ୍ତଙ୍କୁ ଚାହିଁ କିରେ

ତୋର ଏତେ ଗର୍ବ ବଚନ ଶୁଭୁ ନାହିଁ

କି ବୋଲନ୍ତି ମୁନି ବର ତାଙ୍କୁ ଚାହିଁ ।



ନିର୍ଭୟରେ ବୋଲେ ସେ କୈବର୍ତ୍ତ ଭ୍ରାତା

ଆରେ ମୁନି ବର କୁଟୁମ୍ବକୁ

ବୁଡାଇବୁ କି ମୋର କର୍ଣ୍ଣ

ଯାହା ଶୁଣି ଅଛି ମୋର ।



ଏହି ନୌକାଟି  ମୋର ପରିବାରର

ଅଟଇ ଅନ୍ନଦା  ଯଦି ବାଜି

ପୟର ତୁମ୍ଭର ନାରୀ ଯିବ

ପାଲଟି ନୌକାଟି ମୋର ।



ବସାଇବି ନୌକାରେ ମୋର ହେଲେ

ରଖିବି ସତ୍ୟ ଏକ ଯାହାକି ପୟରରେ

ଅଛି ସେ ରକ୍ତ ସ୍ରାବ ନଧୋଇ ବସାଇବାବି

ନାହିଁ ନୌକା ମୋର ।



ସ୍ୱର୍ଗ ପୁରେ ଦେଖି ଏହି ଘଟଣା କୈବର୍ତ୍ତକୁ

ବୋଲନ୍ତି କରି ମନ ଉଣା

ଯାହାର ଦର୍ଶନ ପାଇଁ ବିତି ଯାଏ

ଯୁଗ ଯୁଗ କରି ଅନା ।



ଛାର ଏ କୈବର୍ତ୍ତ ଧୋଇଲା ସେ

ପୟର କୋଟି ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ ର ସେ

ଈଶ୍ୱର ଏ ମୂର୍ଖ କୈବର୍ତ୍ତ ରଖିଲା

ତା ପଣ ଏତେ ବଡ଼ ଭକ୍ତ ଜାଣ ।



ଏକା ହିଁ ଜାଣନ୍ତି ସେ ହରି କେଉଁ ଭକ୍ତ

ତାକୁ କିପରି କରେ   ଗୁହାରି

ଦିଅନ୍ତି  ସେ ଭକ୍ତର ଥାଳିକୁ ପୂର୍ଣ୍ଣ କରି

ଯାହାକି ଯୁଗ ଯୁଗ  ଧରି ।



କୈବର୍ତ୍ତ ନିଜ କନ୍ଧ ରେ ଥିବା ଉତାରି ଖଣ୍ଡିକ

ପୟର କୁ ଧୋଇ ଅତି   ଶ୍ରଦ୍ଧାର ସହ

ପୋଛିଲା ଆଉ ଭାବରେ ବସାଇଲା

ହରି ନାମକୁ ଧରି ।    


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics