Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr Jharana Satapathy

Inspirational Others

3  

Dr Jharana Satapathy

Inspirational Others

ନୂଆ ବରଷ

ନୂଆ ବରଷ

1 min
454


ଆସ ଆସ ତୁମେ ନୂଆ ବରଷ

ସଭିଙ୍କ ମୁଖରେ ଦେଇ ହରଷ

ଜୀବନେ ଭରିଦିଅ ଦୃଢ ବିଶ୍ଵାସ

ଦୟା,ଶାନ୍ତି ମୈତ୍ରୀର ପରିପ୍ରକାଶ ।

ଦ୍ଵେଷ,ହିଂସା,କ୍ଲେଶ ଦୂରେଇଣ

ଦେଶର ପ୍ରଗତି ସର୍ବଦା ହୋଇ ଥାଉ

ଶସ୍ୟ ଶ୍ୟାମଳାରେ ହସି ଉଠୁ ଧରଣୀ

ବିତି ଯାଉ ଦିନ ବିତିଯାଉ ମାସ ପୁଣି ।

ଦୂରେ ଯାଉ ଦୁଃଖ କ୍ଳେଶ ଅନୁଭୂତି

ମନରେ ଭରିଦିଅ ଅସୀମ ସାହସ ଶକ୍ତି

ଚର୍ତୁଦିଗେ ବିରାଜିବ ସତ୍ୟ ଏବଂ ଅହିଂସା

ଶୁଭିବନି ଆଉ କେବେ ଆତ୍ତନାଦ, ହିଂସା ।

ଯୁଦ୍ଧ ହେବନାହିଁ ଆଉ ଦେଶେ ଦେଶେ

ଭାଇଚାରା ବନ୍ଧନରେ ଆବଦ୍ଧ ହେଵେ

ସର୍ବେ ବୋଲାଇବେ ଏକ ଇଶ୍ଵର ସନ୍ତାନ

ରଖିବେ ଟେକ ନିଜ ମାତୃଭୂମିର ସମ୍ନାନ ।

ସମସ୍ତଙ୍କ ଚଲା ପଥ ସେତ କୁସୁମିତ ହେଉ

ପ୍ରଭୁ ଜଗନ୍ନାଥଙ୍କ ଆଶୀର୍ବାଦ ସର୍ବଦା ରହୁ

ସ୍ନେହ ଭରିଦେବ ସେତ ସଭିଙ୍କ ମନରେ

ଦୁଃଖ ନ ଆସୁ ଆଉ କାହା ଜୀବନରେ ।

ଏ ବିଶ୍ଵ ଭୂବନ ଏକ ପରିବାର ହେବ

ଏକତା ରଜ୍ଜୁରେ ବାନ୍ଧିଣ ଦେବ

ଅନ୍ୟାୟ ,ଦୁର୍ନୀତି ଦୂରେଇଣ ଯିବ

ରାମ ରାଜ୍ୟ ସେତ ପ୍ରତିଷ୍ଠା ହେବ ।


ଡକ୍ଟର ଝରଣା ଶତପଥୀ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational