Niranjan Sahu

Others Abstract

3  

Niranjan Sahu

Others Abstract

ନିଶ୍ଚୟ ମୁଁ ଦିନେ ଫେରିବି

ନିଶ୍ଚୟ ମୁଁ ଦିନେ ଫେରିବି

1 min
317


ଜାଣେନାହିଁ କିଛି ଆଗତ କଥାକୁ    

କେମିତି ସଂସାର ଛାଡ଼ିବି

ଭଲରେ ଯିବି କି ଖରାପରେ ଯିବି

ନିଶ୍ଚୟ ମୁଁ ଦିନେ ଫେରିବି,


ଆଜି ମୁଁ ରହିଛି ଗତକାଲି ଥିଲି

ଆଗକୁ କେମିତି ବଞ୍ଚିବି

ତଥାପି ମନରେ ଦୁଃଖ ନାହିଁ ମୋର

ନିଶ୍ଚୟ ମୁଁ ଦିନେ ଫେରିବି,


ଜେତିକିରେ ଅଛି ଖୁସିରେ ଅଛି

ଦୁଃଖ କିଆଁ ମୁଁ କରିବି

ଜାଣିଛି ମୁଁ ଦିନେ ଏଇ ଦୁନିଆଁରୁ

ନିଶ୍ଚୟ ମୁଁ ଦିନେ ଫେରିବି


ଯିଏ ଆସିଅଛି ସିଏ ଫେରିଅଛି

ନିଜ ଅଭିନୟ ସାରିକି

ମୋର ଅଭିନୟ ସରିଯିବ ଯେବେ

ଚାଲିଯିବି ନିଶ୍ଚେ ଫେରିକି,


Rate this content
Log in