Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bhabani Shankar Giri

Inspirational

4  

Bhabani Shankar Giri

Inspirational

ନିଶା

ନିଶା

1 min
23K


        ନିଶା 


ସିଗାରେଟ ନୁହେଁ ଛୋଟିଆ ନିଶା 

ବିପଦ ଆଣି କରେ ଲୋକ ହସା ।


ଦୁଃଖ ଭୁଲିବାକୁ କରି ଅଭ୍ୟାସ                    

ନିଜେ ବେକେ ଲଗାଏ ଫାଶ ।


ସାଙ୍ଗ ସାଥି ମେଳେ ନିଶା ଆଦର 

ମିଳେ ଆନନ୍ଦ ଅଲଗା ପ୍ରକାର ।


ନିତି କରଇ ଯେ ନିଶା ସେବନ 

ହୁଅଇ ସିଏ ଭାରି ହୀନିମାନ ।


ବିଭିନ୍ନ ରୋଗରେ ପୀଡିତ ହୋଇ 

ମେଡିକାଲ ଧାଏଁ ଚିକିତ୍ସା ପାଇଁ ।


ଖର୍ଚ୍ଚ କରି ବି ପ୍ରାଣ ଚାଲି ଯାଏ 

ଘର ଲୋକ ବହୁ ଯନ୍ତ୍ରଣା ପାଏ ।


ନିଶା ଅଭ୍ୟାସ ବହୁତ ପ୍ରଖର 

ତା' ପାଖରୁ ବର୍ତ୍ତିବା କଷ୍ଟକର ।


ଅକାଳ ମୃତ୍ୟୁ ନିଶ୍ଚିତ ଆସଇ 

ଜୀବନେ ସୁଖ କେବେ ନମିଳଇ ।


ସିଗାରେଟ ଧୂଆଁ କ୍ଷତିକାରକ 

ପାଖ ଲୋକ ସକାଶେ ମାରାତ୍ମକ ।


ମୃତ୍ୟୁ ପରେ ମଧ୍ୟ୍ୟ ମୁଣ୍ଡ ଖପୁରି 

ସଦା ସିଗାରେଟକୁ ହୁଏ ଝୁରି ।


ସର୍ବଦା ନିଶାରୁ ଦୂରେ ରହିବା 

ଆନନ୍ଦ ଉଲ୍ଲାସେ ଭଲେ ଜୀଇଁବା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational