Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bhabani Shankar Giri

Abstract Inspirational

3  

Bhabani Shankar Giri

Abstract Inspirational

ମୋ ପ୍ରିୟ ମାତୃଭାଷା

ମୋ ପ୍ରିୟ ମାତୃଭାଷା

1 min
11.7K


    

      ଭାବ ବିନିମୟର ବଳିଷ୍ଠ ମାଧ୍ୟମ 

     ସମାଜରେ କିଛି ନାହିଁ ଭାଷାର ସମ I


    ଜାତି ଆଜି ଆଲୋକିତ ଭାଷା ସକାଶେ 

     ନିଆରା ଅବଦାନ ତା ଦେଶ ବିକାଶେ I


     ଭାଷା,ଲିପିରୁ ସାହିତ୍ୟ ହୋଇଛି ସୃଷ୍ଟି 

     ରଖିବା ଏହା ଉପରେ ସତର୍କ ଦୃଷ୍ଟି I


     ଉଚ୍ଚ ହେବା ପାଇଁ ଯଦି ରଖିବା ଆଶା 

      ଉନ୍ନତ କରିବା ନିଜର ମାତୃଭାଷା I


      ମାତୃଭାଷା ଆମ ସୁମଧୁର ଓଡ଼ିଆ

     ସତରେ ଲାଗଇ ଯେ ବହୁତ ବଢିଆ I


     ଆମ ଭାଷା ସଂସ୍କୃତିର ତୁଳନା ନାହିଁ 

  ଯାହା ଅଛି ମୋ ରାଜ୍ୟେ ତା ବିଦେଶେ କାହିଁ I


    ଯେତେ ପାରିବା ସେତିକି ଭାଷା ଶିଖିବା 

     ମାତୃଭାଷାକୁ ଅବହେଳା ନ କରିବା I


    ନିଜ ଭାଷାକୁ ଘୃଣା କରୁଥିଲେ ଜାଣ 

    ସର୍ବ ସମ୍ମୁଖରେ ଦିନେ ହୋଇବ ଗୌଣ I


     ସଚେତନତା କାର୍ଯ୍ୟକ୍ରମ ମାନ କରି 

     ଭାଷା ଗୁରୁତ୍ୱ ଜନ ମନେ ଦେବା ଭରି I


      ବିପଦ ମୁହାଁ ଆଜି ଆଞ୍ଚଳିକ ଭାଷା 

    ପାଶ୍ଚାତ୍ୟ ପ୍ରୀତି ପାଇଁ ଏ ନରକ ଦଶା I


     ଓଡ଼ିଆରେ କହିବା ପଢିବା ଲେଖିବା 

     ମାତୃଭାଷା ଟେକ ସବୁଦିନ ରଖିବା I


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract