Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bhabani Shankar Giri

Others

3  

Bhabani Shankar Giri

Others

ବର୍ଷା

ବର୍ଷା

1 min
179



 ଋତୁ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ଅଟେ ବରଷା 

 ଆମ ସିଏ ଆଶା ଭରସା l


              ବର୍ଷା ଋତୁ କଲେ ପ୍ରବେଶ 

              ଖରା ପ୍ରକୋପ ହୁଏ ହ୍ରାସ l


ମନେ ଭରେ ଖୁସି ନୂତନ 

ଆନନ୍ଦେ କଟିଯାଏ ଦିନ l


              ନଦୀ ପୋଖରୀ ଜଳପୂର୍ଣ୍ଣ 

               ଅତୁଳନୀୟ ତାର ଦାନ l


ହସି ଉଠେ ଜୀବ ଜଗତ 

ଚାଷ କାର୍ଯ୍ୟେ କୃଷକ ବ୍ୟସ୍ତ l


              ଶସ୍ୟ ଶ୍ୟାମଳା ଧରା ପୃଷ୍ଠ 

               ସମସ୍ତଙ୍କୁ କରେ ଆକୃଷ୍ଟ l


ପନିପରିବା ଫୁଲ ଫଳ 

ବହୁତ ହୁଅଇ ଅମଳ l


            ବେଶୀ ବର୍ଷାରେ ବନ୍ୟା ଆସେ 

             କମ ଜଳେ ମରୁଡି ଗ୍ରାସେ l


ଜଳ ହିଁ ଆମରି ଜୀବନ 

ଅଟଇ ଅମୃତ ସମାନ l


               ବରଷା ଋତୁ ପ୍ରିୟ ଆମ 

               ନାହିଁ କିଛି ତାହାରି ସମ l





Rate this content
Log in