Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

mamata barik

Abstract Classics Others

4  

mamata barik

Abstract Classics Others

ନିର୍ଦ୍ଦୟ ହୃଦୟ

ନିର୍ଦ୍ଦୟ ହୃଦୟ

1 min
390


ମନର ଦରଦେ କିଏ ଲେପଦେବ

ଧରି ହାତରେ ଆଶ୍ୱାସନା ମଲମ,

ଦରଦ ହେଲାଣି ତ ଉଆଁ,ଉସୁନା

ଶୁଖୁନାହିଁ ଆଉ ତା'ର ସେ ଜଖମ।


ଅବିବେକୀ ହେଲ ତୁମେ ଯେ ଏମିତି

ପଢିଲ ନାହିଁ ଥରେ ବି ଏ ହୃଦୟ,

କ୍ଷମାର ମହତ୍ତ୍ବ ବୁଝନାହିଁ ତୁମେ

ହେଲ କେମିତି ଏତେ ବଡ ନିର୍ଦ୍ଦୟ ।


ନିଜ ଭୁଲ୍ କୁ କର ନାହିଁ ତର୍ଜମା

ଖାଅ ତୁମେ ସତେ ଅଜଣା ଚାଉଳ,

ପଥର ହୃଦୟ ସତେକି ତୁମର

ସମୟ ଚକ୍ରରେ ହେଇଯା ବାଚାଳ ।


ସୃଷ୍ଟି ଅଛି ମାନେ ଧ୍ୱଂସବି ତ ଅଛି

କରିବେନି କେହି ତାକୁ ତ ହରଣ,

ଯାଏ ସିନା ବିତି ରାତି ଆଉ ଦିନ

ପାରିଲିନି ତୁମକୁ କରି ବରଣ ।


ନିରୀହ ମନେ ଦେଲ କଳଙ୍କ ଟିପା

ଧରିଛ ତୁମେ ମନରେ ଅହଂକାର,

ପାଷାଣ ହେଲ ଅଂହଭାବ ରଖିଲ

ଥରୁଟେ ପକାଇଲ ନାହିଁ ନଜର ।


ଦିଅ ତୁମେ ସାଥି ଏମତି ଉତ୍ତର

ମନ ସତେ ତୁମ କାଗଜ ପେପର,

ହେଲେ ରଖିଛ ତୁମେ ଏମତି କଳା

ଆଲୋକରେ ଭରିଦିଅ ଅନ୍ଧକାର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract