Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Akshayakumar Dash

Action Inspirational Others

3  

Akshayakumar Dash

Action Inspirational Others

ନିଜ ପ୍ରତି

ନିଜ ପ୍ରତି

1 min
180


 କେଉଁ ଧାରା ରେ ନିୟମ

ସୃଷ୍ଟି କର୍ତାକଂର

ପାପା କଂ ବାପା

ତାଙ୍କ ବାପା ଶେଷରେ

ବିଶ୍ୱପିତା ଦରବାର

ଆମେ ତାଙ୍କର

ସେ ଆମର ।

ଦୁଃଖ ବେଳେ ସାଥି

ବିପଦରେ ସାଙ୍ଗ

ଅଭାବରେ ଦାନୀ

ରୋଗରେ ବୈରାଗି

ଛାଇପରି ଥାଇ

ଅତି ପ୍ରିୟ ଲୋକ।

ନିଜକୁ ସଂସାର ପାଖେ

ଅନନ୍ତକୋଟି ପ୍ରଣାମ।



Rate this content
Log in