ନଈ
ନଈ
ମିଛେଇ ନଈ ମୁଁ,
ମିଛେଇ ।
ନଈ ଦାଢରେ ଠିଆ ହେଇଥିବା ଗଛକୁ
ନଈ କ'ଣ କହି ପାରିବ
ତମ ଛାଇ ଯେତିକି ଜାବୁଡି ଧରିଛି ମୋତେ
ମୁଁ ସେଠି
କେବେ ବି ନଥିଲି ଓ ନାହିଁ ।
କେବେ ଗଛ
ଅକସ୍ମାତ ଭାସିଗଲେ ନଈ ସୁଅରେ
ହୁଏତ ବୁଝିବ -
ଗୋଟେ ଢାଳି ହେଇ ଯାଇଥିବା ଅବସୋସ ହିଁ ତ
ନଈ,
ଯାହାକୁ ଗୋଟେଇ ହୁଏନା
ଶୋଷ ଲାଗିଲେ
କେବଳ ପିଇ ହୁଏ,
ସୁନା ହରିଣ ପରି ଧାଇଁ ହୁଏନା ସୁଅ ପଛରେ
ଘଟ ତାତିଲେ ଖାଲି ଯା'
ଗାଧୋଇ ହୁଏ ।