Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

CHITTARANJAN DEHURY

Inspirational

3  

CHITTARANJAN DEHURY

Inspirational

ନବ ଉନ୍ମାଦନା

ନବ ଉନ୍ମାଦନା

1 min
262



ସଞ୍ଜୀବନି ସାଜୁ ନୂତନ ବରଷ ନେଇ ନବ ଉନ୍ମାଦନା

ପ୍ରୀତିମୟ ହେଉ ଆଗାମୀ ମୁହୂର୍ତ୍ତ ହରି ଅତୀତ ଯାତନା ।


ବିନ୍ଧାଣୀ ସାଜିଣ ବିନ୍ଧ୍ୟ ହିମାଚଳ ବୁକୁରେ ଲେଖିବି ନାଆଁ

ସାଜି ମନ୍ଦାକିନୀ ପୀରତି ତଟିନୀ ଭରିବି ପ୍ରାଣରେ ନାହା ।

ଅତୀତର ଗ୍ଲାନି ବିରହ ପ୍ଲାବନୀ ପାଶୋରି ନବ ବର୍ଷରେ

ବିଗତ ଗରଳ ହୋଇ ମହାକାଳ ଭୁଞ୍ଜିବି ଅତି ହର୍ଷରେ ।


ପରିବର୍ତ୍ତନ  ହିଁ  ଅପରିବର୍ତ୍ତନ ଭଲ  ଗୁଣ  ଚିରସ୍ଥାୟୀ

କରୁଛି ସଂକଳ୍ପ ନ ରଖି ବିକଳ୍ପ ହେବିନି ଉତ୍ତରଦାୟୀ ।


ପରିମାର୍ଜିତ ହୋଇ ହେବ ପ୍ରକାଶନ ନୂତନ ସଂସ୍କରଣ

ହଟିଯିବ ସର୍ବ ଦୋଷ ଦୂର୍ବଳତା ଭରି ମନେ ଜାଗରଣ ।

ଶୋକ ସନ୍ତାପିତ ବିଭୁ ପଦେ ଚିତ୍ତ କରେ ଏତିକି ମାଗୁଣି

ଜଗୋଦ୍ଧାରଣ ପରମ କାରଣ ଦିଅ ପ୍ରେମର ବୀଜ ବୁଣି ।


ଅପୂର୍ବ ପୁଲକେ ଅପୂର୍ବ ମହକେ ସୁଗନ୍ଧିତ ହେଉ ଧରା

ଅମୃତ ସୃଜନେ ବିଷ ବିସର୍ଜନେ ଝରୁ ଥାଉ ପ୍ରେମ ଧାରା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational